اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه‎های نماز جمعه:

کامل شدن چرخه عدالت در گرو بازگرداندن اموال نامشروع مسئولین/ دشمن هراسی خیانت بارترین اقدام علیه مردم/ سرنگونی پهباد آمریکا نماد افول نظامی استکبار است

کامل شدن چرخه عدالت در گرو بازگرداندن اموال نامشروع مسئولین/ دشمن هراسی خیانت بارترین اقدام علیه مردم/ سرنگونی پهباد آمریکا نماد افول نظامی استکبار است
امام جمعه کرج گفت: باید قوانینی برای بازگرداندن اموال نامشروعی که برخی از مسئولین بدست آورده اند تصویب شود تا شاهد کامل شدن چرخه عدالت باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، وی را دانشمندی مومن و انقلابی بود دانست و گفت: علی رغم حمله تروریستی نافرجام 6 تیرماه سال 60 که در مسجد ابوذر، رئیس جمهور وقت را مجروح و روانه بیمارستان کرد، اراده خدا بر این بود که مردم از نعمت رهبری امام خامنه ای محروم نباشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: طی 30 سال اخیر جایگاه رهبری در اختیار شخصی است که با عزت و صلابت از اسلام، انقلاب و ارزش های دینی یا روحیه ای جهادی و انقلابی دفاع کردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: در واشنگتن پست درباره دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب آمده است که در صدای رهبر ایران می توان بازتاب این جمله امام خمینی (ره) را مبنی بر اینکه " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند" شنید. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به 1 تیر ماه و آغاز هفته قوه قضائیه، تصریح کرد: برقراری عدالت، به عدالت حکم کردن، دست چپاول گران را کوتاه کردن بسیار کار سختی بوده و قوه قضائیه باید کاملا مستقل حکم کند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی به طرح از کجا آوردی قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: شفافیت اموال مسئولین در دستور کار قرار گرفته است و طرح دوباره این موضوع که 14 سال از تصویب آن گذشته است امیدواری زیادی را ایجاد کرده و در صورت عملیاتی شدن، اعتماد مردم را باز می گرداند. 
,
 
,
وی افزود: باید قوانین دیگری برای بازگرداندن اموال نامشروعی که برخی از مسئولین بدست آورده اند تصویب شود تا شاهد کامل شدن چرخه عدالت باشیم. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به 5 تیر و روز جهانی مبارزه با قاچاق مواد مخدر، اظهار داشت: استکبار برنامه هایی برای نابودی بشر در ابعاد مختلف دارد و از تجارت مرگِ مواد مخدر سود می برد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: تولید مواد مخدر طی سال های اخیر در کشور افغانستان 50 برابر شده است، 803 نوع ماده مخدر در دنیا عرضه می شود و متاسفانه سن مصرف نیز کاهش یافته است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه توجه به اشتغال و ازدواج، ورزش و ... جوانان می تواند راهکاری موثر برای مقابله با این هجمه فرهنگی دشمن باشد، گفت: خوشبختانه ایران یکی از بزرگترین مبارزان با مواد مخدر در دنیا است. 
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: سرنوشت محمد مرسی ضد انقلاب، برای حکام منطقه باید درس آموز باشد تا بدانند دل خوش کردن به وعده آمریکا عاقبتی جز این نخواهد داشت و سراب انسان را سیراب نمی کند.  
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه 4 ستون اصلی قدرت آمریکا (نظامی، اقتصادی، نرم و نهادها) در حال فروریختن است، اظهار داشت: با آغاز انقلاب اسلامی هیمنه امریکا شکست و با تسخیر لانه جاسوسی وجه آن خراب و مقدمات افول این کشور فراهم شد. 
,
 
,
وی گفت: آمریکا به واسطه خوی تجاوزگری باید دائما توان نظامی خود را بالا نگاه دارد و سالیانه مبالغ هنگفتی را به این موضوع اختصاص می دهند، بودجه سال 2019 این کشور بالغ بر 750 میلیارد دلار در بخش نظامی بوده و از مجموع بودجه ژاپن هند، انگلیس، فرانسه، روسیه، عربستان و چین نیز بیشتر است. 
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: اخیرا آمریکا از افغانستان و عراق شکست هایی خورد و مشکلات اقتصادی این کشور نیز در تزلزل نظامی این کشور موثر است، در نتیجه باید به برخی داخلی ها که مردم را می ترسانند گفت هیچ خبری از جنگ نیست. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن هراسی اقدام درستی نیست، جنگ اتفاق نخواهد افتاد و دشمن هراسی امروز خیانت بارترین اقدام علیه مردم است. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: امروز وقت تصویه حساب های جناحی نیست و مسئولین ارشد نباید مردم را ناامید کرده و ناکارآمدی را القا کنند، متولیان نباید سوء مدیریت را بر گردن یکدیگر بیاندازند، کدام شخص عاقلی می پذیرد که با تشکیل وزارت بازرگانی وضع بازار بهتر می شود؟
,
 
,
وی با اشاره به گره زدن معیشت مردم به اف ای تی اف و قطع شدن روابط بانکی، تقاضای تصویب قوانین استعماری و مسئولیت را بر گردن مجمع تشخیص مصلحت نظام انداختن، گفت: متاسفانه به واسطه عملکرد برخی آقایان برای منافع ناچیز منافع بسیار کلان از دست می رود. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه چرا عده ای کشور را بر اساس استقلال که شعار مردم است اداره می کنند، افزود: عده ای درصدد بودند شعار مرگ بر آمریکا را به امام نسبت ندهند اما امروز باید دید این شعار  چه آتشی بر جان امریکا انداخته است که رئیس جمهور مفلوک این کشور روز چهارشنبه گذشته مدعی شد ایرانیان در زمان امضای توافق برجام به ریاست جمهور اوباما این شعار را می دانند اما امروز شعار نمی دهند. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه با تاکید بر اینکه ترامپ باید خیلی کر باشد که صدای مردم را در 13 آبان، 22 بهمن، روز قدس، نمازهای جمعه و ... نمی شنود، اظهار داشت: تصویب لوایح استعماری در مجلس نیز بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه