اخبار داغ

نقص فنی؛ عامل تاخیر در فرود پرواز تهران-یاسوج

نقص فنی؛ عامل تاخیر در فرود پرواز تهران-یاسوج
محسنیان اظهار کرد: هیچ شرایط اضطراری و ویژه ای هم اعلام نشده است و هواپیما به سلامت به زمین نشسته است من آنچه که واقعیت بوده است را به شما گفته ام و اینکه برخی ها می خواهند براساس احساسات صحبت کنند باید با خودشان صحبت کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس یکی از مسافرین پرواز هواپیمای یاسوج تهران طی تماس با این پایگاه خبری بیان کرد: پرواز امروز صبح به دلیل نقص فنی  با تآخیر از فرودگاه تهران به یاسوج آمده بود در مسیر برگشت خود برفراز آسمان تهران مجددا دچار مشکل شده است و بیش از سی دقیقه در آسمان تهران سرگردان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,
, ,
 
,

وی اظار کرد: با اعلام خلبان و طرح نقص فنی و تلاش در جهت رفع آن رنگ و رخسار مسافران پرید در پایان با تکان های شدید به زمین نشست اما اما از ادامه مسیر در باند فرودگاه بازماند و اکنون با ماشین مخصوص با کلیه مسافرین در حال انتقال به به ترمینال است الحمدلله حال همه مسافرین خوب است و فقط رنگ رخسارها پریده است.

,

 

,

, ,
 
,

در پی این گزارش خبرنگار این پایگاه خبری این مسئله را از مدیرفرودگاه یاسوج پیگیری کرده است علی محسنیان در گفتگو با پایگاه  تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص این مشکل بیان کرد: بنابر اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز شماره 4523مسیر یاسوج به تهران با تأخیر حدود 20دقیقه در فرودگاه مهر آباد  نشست که این تأخیر به جهت حصول اطمینان بیشتر خلبان از عملکرد چرخ ها صورت گرفته است.

, صبح زاگرس,

 

,

, ,
 
,
محسنیان اظهار کرد: هیچ شرایط اضطراری و ویژه ای هم اعلام نشده است وهواپیما به سلامت به زمین نشسته است من آنچه که واقعیت بوده است را به شما گفته ام واینکه برخی ها می خواهند براساس احساسات صحبت کنند باید با خودشان صحبت کرد.
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه