اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

قوه قضاییه متخلفین دانه‎درشت را شناسایی و شاخ آنها را بشکند/ تجاوز به آب و خاکمان را با قدرت هرچه تمام در نطفه خفه می‎کنیم

قوه قضاییه متخلفین دانه‎درشت را شناسایی و شاخ آنها را بشکند/ تجاوز به آب و خاکمان را با قدرت هرچه تمام در نطفه خفه می‎کنیم
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه انهدام پهباد جاسوسی آمریکا اقتدار ایران را به نمایش گذاشت، گفتند: تجاوز به آب و خاکمان را با قدرت هرچه تمام تر در نطفه خفه می‎کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه انهدام پهباد جاسوسی آمریکا اقتدار ایران را به نمایش گذاشت، گفتند: تجاوز به آب و خاکمان را با قدرت هرچه تمام تر در نطفه خفه می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

قوه قضاییه باید متخلفین دانه درشت را شناسایی و شاخ آنها را بشکند

, قوه قضاییه باید متخلفین دانه درشت را شناسایی و شاخ آنها را بشکند,

آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با بیان اینکه قوه قضاییه باید متخلفین دانه درشت را شناسایی و شاخ آنها را بشکند، گفت: نباید فشارها اراده قضات را تضعیف کند و آنها به طور جد باید دست‌های متخلفین را از نفوذ به دستگاه قضایی قطع کنند.

,

خطیب جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه قاچاق در فقه شیعه و اهل سنت حرام است، عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با قاچاق چندین هزار شهید و طی هفته‌های گذشته دو مرزبان در هرمزگان نیز در این راه جان خود را تقدیم کردند و می دانیم که با باز بودن درب‌های قاچاق نمی توان در رونق تولید گام برداشت.

,

انهدام پهباد جاسوسی آمریکا اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

, انهدام پهباد جاسوسی آمریکا اقتدار ایران را به نمایش گذاشت,

نعیم آبادی با بیان اینکه ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پهباد آمریکایی‌ها اقتدار در دفاع از این مرزوبوم را به‌خوبی نشان داد، اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار بی‌نظیر است.

,

وی با اشاره به اینکه ارتش و سپاه مظهر ایمان و تخصص هستند و تمام توطئه‌های دشمنان کور دل را نقشه بر آب کرده‌اند، بیان کرد: آمریکا و دشمنان توانایی جنگ با ایران را ندارند و باید بدانند که جمهوری اسلامی در پاسداری از مرزهای خودش هیچ ترسی از نام و نشان کسی ندارد.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه استقامت، پیروزی را به دنبال دارد، گفت: ترامپ از قدرت ایران وحشت زده است زیرا به این یقین رسیده که ملت ایران می تواند.

,

نعیم آبادی با اشاره به هجوم ملخ های صحرایی به هرمزگان عنوان کرد: مسئولان تنها به بازرسی از مناطقی که درگیر ملخ هستند بسنده نکنند و با پیگیری های جدی این معضل را از برطرف کنند.

,

سرنگونی پهباد جاسوسی، تمام معادلات آمریکا را بر هم ریخت

, سرنگونی پهباد جاسوسی، تمام معادلات آمریکا را بر هم ریخت,

حجت الاسلام والمسلیمن میرزا حسین معتمدی فر، خطیب جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان عمل به قرآن و شریعت را یکی از راه های رسیدن به نعمات الهی دانست و گفت: برخوردار شدن از نعمات الهی مستلزم پیشه کردن تقواست.

,

امام جمعه میناب شکرگزاری یکی از بزرگترین و قدرتمندترین نیروی جذب نعمت های الهی برشمرد و گفت: زبان انسان شکرگزار به مراتب بالاتر و ارزشمندتر از بازوان انسانیست که خود را قدرتمند می خواند در حالی که شکرگذار نعمت های الهی نیست.

,

معتمدی فر تصریح کرد: هر کس نسبت به نعمات الهی شکرگزار باشد و خدا را در نعمت ها ببیند آن نعمات برایش بادوام و ماندگار خواهد شد و انسانی که اهل اصراف باشد نعمت ها برایش زایل می شود.

,

وی وفاداری به آرمان های انقلاب و راه امام و خط انقلاب، صلابت و اقتدار، حکمت و نظریه پرداز بودن،اسلامیت نظام.ضدیت با فساد ، میدان دادن به جوانان، قابلیت بالای فقهی و تاریخی را از ویژگی های بارز رهبر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دنیا به داشتن چنین ویژگی هایی غبطه می خورد.

,

امام جمعه میناب گفت: بازاریان میناب پاک دست ترین و چشم پاک ترین کسبه ها هستند، بازاریان‌ با هم هستند و هیچ کس با آنها نیست و احدی از مسئولین با آنها همراهی ندارند.

,

معتمدی فر عنوان کرد: زمستان سال گدشته در بازار میناب سیل آمد، بازاریان خسارت زیادی دیدند؛ اما هیچ احدی از آنها دلجویی و حمایتی نکرد؛ همین بازاریان در جریان سیل خوزستان بیشترین کمک کردند.

,

خطیب جمعه میناب تاکید کرد: در همه شهرستان ها برآورد خسارت و به آنها کمک کردند اما در این شهرستان نه تنها از مالیات معاف نشدند بلکه ریالی هم به آنها نداند و تنها به بازدید ها اکتفا می کنند مگر در شهرستان های دیگر قانون جداگانه ای اجرا می شود.

,

وی با اشاره به طرح رسیدگی به اموال مسئولین از سوی رییس قوه قضائیه تاکید کزد: امت حزب الله میناب از طرح رسیدگی به اموال مسئولین با قدرت استقبال می کنند.

,

وی سرنگونی پهباد آمریکایی در هرمزگان را نابود شدن تمامی معادلات و راهبردهای آمریکا خواند و خاطر نشان کرد: هر کس به قصد تعدی به مرزهای این سرزمین وارد شود مطمئن باشد سالم بر نخواهد گشت، ما دنبال جنگ نیستیم بلکه قادریم بزرگترین جنگ ها را با پیروزی به پایان ببریم.

,

تجاوز به آب و خاکمان را با قدرت هرچه تمام تر در نطفه خفه می کنیم

, تجاوز به آب و خاکمان را با قدرت هرچه تمام تر در نطفه خفه می کنیم,

حجت الاسلام رضا مهدوی، امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به اول تیرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 اظهار کرد: اولین مبلغان، پیامبران الهی بودند که با فعل و قول خود دستورالعمل زندگی را متناسب با زمان و ظرفیت های بشری با هنر رایج زمانه در اختیار بشریت قرار دادند.

,

امام جمعه موقت رودان با بیان اینکه تبلیغ منحصر به سخنرانی نیست، افزود: ساخت مستندهای مهم، فیلم های آموزنده و اخلاق اسلامی و ایجاد کارگروه های مجازی و کانون های گفتمان در کلیه مسائل برای بحث و تبادل نظر جوانان امروزه در فضای مجازی از انواع شیوه های تبلغ است.

,

مهدوی با اشاره به پنج تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: برکسی پوشیده نیست که عوارض ناشی از اعتیاد تهدیدی جدی برای جامعه است و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد.

,

وی با بیان اینکه اعتیاد قدرت اندیشه، نوآوری، پشتکار، کوشش و سازندگی را در انسان ها از بین می برد، اضافه کرد: چه بسیارند کانون های گرم زندگی که بواسطه اعتیاد به سردی رفته و یا اثرات زیانبار دیگری را داشته که هر ساله مبالغ هنگفتی برای مبارزه با معضل اعتیاد هزینه می شود ولی هم چنان رقم باندهای قاچاق مواد مخدر و شمار معتادان رو به افزایش است.

,

امام جمعه موقت رودان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ساقط کردن پهباد جاسوسی و عملیاتی آمریکا توسط سپاه پاسداران اظهار کرد: ملت ما اهل صلح و سلم است اما نه با گرگی مثل آمریکا، جنگ طلب نیستیم ولی فکر تجاوز به آب و خاکمان را با قدرت هرچه تمام تر در نطفه خفه می کنیم و تهدید رییس جمهور آمریکا زهی خیال باطل است.

,

مسئولان موضوع تجاوز پهباد آمریکایی به مرزهای کشور را به طورجدی تعقیب کنند

, مسئولان موضوع تجاوز پهباد آمریکایی به مرزهای کشور را به طورجدی تعقیب کنند,

مهدوی با بیان اینکه دلاورمردان سبزپوش سپاهی ما، ابهت نداشته ترامپ را با قدرت هرچه تمام تر شکستند افزود: ترامپ ابهت و هیمنه سیاسی نداشته اش را در این ماجرا از دست دادمثلا این یکی از بهترین پهبادهایشان بود آن وقت با دارا بودن چنین تکنولوژی فکر نمی کرد ایران اسلامی بتواند ساقطش کند اما در کمال ناباوری متوجه شد که قدرت نظامی ایران را هنوز نشناخته است.

,

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی جواب هر تجاوزگری را با قاطعیت هر چه تمام ترخواهد داد و به فرموده امام عزیزمان و رهبری بزگوارمان، آمریکا و بزرگتر از آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

مهدوی تصریح کرد: تمام قلدران عالم بدانند که مدافعان مرزهای میهن اسلامی ایران مقابل تعرض هر بیگانه ای به این سرزمین عکس العمل های قاطع، تمام کننده و قطعی خواهند داشت.

,

امام جمعه موقت رودان خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم موضوع تجاوز پهباد آمریکایی به مرزهای کشور را در مجامع بین المللی به طورجدی تعقیب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه