اخبار داغ

رئیس بسیج اساتید مازندران:

مسئولان از ظرفیت 2500 استاد بسیجی مازندران استفاده کنند

مسئولان از ظرفیت 2500 استاد بسیجی مازندران استفاده کنند
رئیس بسیج اساتید مازندران گفت: نگاه و برنامه این سازمان نگاهی حل‌المسائلی است که در این مسیر از هیچ کمکی به نهادهای مختلف دولتی، غیر دولتی و خصوصی دریغ نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رحمت عباس‌تبار در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز بابل با گرامی‌داشت یاد‌و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران نمونه‌ کاملی از شجاعت و مدیریت، بصیرت، اخلاق‌مداری، دین‌شناسی و احساس مسئولیت بود و در همه عرصه‌ها و میدان‌های نبرد دارای روحیه‌ای جهادی و عارفانه‌ای است که او را به عنوان نگینی درخشان در بین شهدای دفاع‌مقدس متمایز کرد.
     
وی افزود: دکتر چمران به‌عنوان نخبه‌ای علمی‌و فرهنگی از تمامی متعلقات دنیوی‌و مادی فارغ‌و در تمامی امور با رعایت انصاف به‌دنبال پیشبرد اهداف مقدس کشور بود.
      
رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران ادامه داد: از مهمترین اهداف تاسیس سازمان بسیج اساتید در کشور می‌توان به تحقق دستورات و رهنمودهای امامین انقلاب در دانشگاه‌ها، بسط فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اعضای هیئت علمی، دفاع ازارزش‌های انقلاب اسلامی، ارتقاء روحیه خدمت به جامعه و کشور اشاره کرد.
    
این مسئول یادآور شد: ۱٢۰ دانشگاه اعم از دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، فنی‌و حرفه‌ای، پیام نور، فرهنگیان و علمی و کاربردی در استان مازندران وجود دارد که از این تعداد ٣٢ کانون بسیج اساتید در این دانشگاه‌ها با بیش از ٢۵۰۰ عضو فعال فعالیت می‌کند و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و  سایر موارد بروز و ظهور دارند البته به این موارد سه اندیشکده رسمی در مازندران که وابسته به سازمان بسیج اساتید استان است را نیز اضافه کنید.
   
عباس‌تبار گفت: نگاه و برنامه سازمان بسیج اساتید استان مازندران نگاهی حل‌المسائلی است که در این مسیر از هیچ کمکی به نهادهای مختلف دولتی، غیر دولتی و خصوصی دریغ نمی‌شود.
   
وی اذعان کرد: از مهمترین سیاست‌های سازمان بسیج اساتید استان مازندران می‌توان به اجتماعی کردن دانشگاه‌های استان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از طریق ایجاد جنبش‌هایی در بین اساتید انقلابی اشاره کرد.
  
رئیس بسیج اساتید مازندران با اشاره به صاحب‌نظر بودن اساتید انقلابی افزود: این سازمان در نظر دارد اساتید و نخبگان علمی را به جوامع و اقشار مختلف مردم معرفی‌کند تا از نظرات کارشناسی اساتید انقلابی بیشترین بهره‌برداری انجام گیرد.
   
این مسئول ادامه داد: از جمله رفتارهای سازمان بسیج اساتید کار، تلاش مضاعف و سخت‌کوشی، جدیت در کار، حاکمیت قرار دادن ضوابط، اصول و ارزش‌های انقلابی در کار، تلاش برای ایجاد وحدت و همدلی با جامعه نخبگانی، دیدبانی و رصد مسائل سیاسی، فرهنگی، علمی، آموزشی دانشگاه و جامعه، مطالبه‌گری جدی منویات امامین انقلاب از دانشگاه‌ها است.
  
عباس‌تبار گفت: تلاش برای تدوین ساختار جدید بسیج اساتید متشکل از نیروهای جدی، پرکار و از خودگذشته، حضور در جامعه برای خدمت‌رسانی، برقراری ارتباط با مراکز صنعتی جهت حل نیازهای علمی، تخصصی و حضور در کارگروه‌های تخصصی استان از مهمترین اهداف سازمان بسیج اساتید استان مازندران است که به‌دنبال تحقق آن هستیم.
   
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه