اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

موضع گیری مقام معظم رهبری ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد

موضع گیری مقام معظم رهبری ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد
ائمه جمعه استان لرستان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کردند و گفتند: در حالی که آمریکا برای مذاکره دست به دامان ژاپن شده بود اما موضع گیری رهبری، ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک،حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به مقاومت اسلامی اظهار داشت: مقاومت سیره اهل‌بیت(ع)، دستور قرآن، امام(ره) و رهبری است و مقاومت به معنی تسلیم نشدن در برابر دشمن و از آموزه‌های اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,
وی افزود: مقاومت ایران درس‌ها و پیام‌های مهمی را به همه داده به‌طوری‌که آمریکا در ابتدا 12 شرط برای مذاکره داشت ولی با توجه به مقاومت ایران خواستار مذاکره بدون پیش‌شرط شده است و این تا جایی که هم‌اکنون برای مذاکره دست به دامان ژاپن و سایر کشورها شده ولی جوابی نگرفته است.
,
 
,
امام‌جمعه بروجرد با اشاره به موضع رهبری در دیدار نخست‌وزیر ژاپن عنوان کرد: موضع‌گیری رهبری، ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد.
, امام‌جمعه بروجرد با اشاره به موضع رهبری در دیدار نخست‌وزیر ژاپن عنوان کرد: موضع‌گیری رهبری، ترامپ را در مقابل دنیا تحقیر کرد.,
 
,
وی با اشاره به نابودی پهباد آمریکایی گفت: هدف قرار دادن پهباد گران‌قیمت آمریکا توسط ایران، توسط یک سامانه موشکی معمولی بود که در سال 93 رونمایی شده و ایران روزبه‌روز با پیشرفت‌هایی همراه است به‌طوری‌که هم‌اکنون سامانه‌های موشکی پیشرفته‌تری دارد که هم‌زمان چندین هدف را موردحمله قرار می‌دهد.
,
 
,
حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مقاومت یمن، عربستان را نابود کرده است تصریح کرد: امروز مقاومت یمن آمریکا را متزلزل کرده و عربستان را زمین‌گیر کرده است و اگر عربستان فرودگاه یمن را موردحمله قرار دهد، یمن نیز فرودگاه عربستان را مورد هدف قرار می‌دهد که این مقاومت اسلامی است و در برابر دشمن ایستاده‌اند.
,
 
,
وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه خاطرنشان کرد: مسئول جدید قوه قضائیه به‌صورت جدی مبارزه با فساد و دانه‌درشت‌ها را در دستور کار قرار داده و مردم نیز از اقدامات وی در راستای مبارزه با اختلاس و فساد مالی پشتیبانی می‌کنند.
,
 
,
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به هفته مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: دشمنان در کنار مرزهای ایران به افغانستان اجازه می‌دهند تا با کشت مواد مخدر این آفت خانمان‌سوز را در منطقه گسترش دهد و این در حالی است که نیروی انتظامی شهدای بسیاری را در مرزها درراه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده است و اگر همه کشورها مانند ایران به مبارزه با قاچاق مواد مخدر اقدام کنند این بلای خانمان‌سوز ریشه‌کن خواهد شد.
,
 
,
تشدید نظارت بر بازار/مشکل اختلاف قیمت‌ها رفع شود
, تشدید نظارت بر بازار/مشکل اختلاف قیمت‌ها رفع شود, تشدید نظارت بر بازار/مشکل اختلاف قیمت‌ها رفع شود,
حجت‌الاسلام محمدرضا سبحانی در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عواملی که انسان با آن کمتر یا اصلاً مبتلابه معصیت نخواهد شد، توجه به مسئله مرگ و آخرت است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شنیدن احوالات دنیا بیشتر از دیدنش است افزود: افراد متقی و مؤمنی که دوستی‌شان در دنیا برای رضای خدا بوده، این دوستی پس از مرگ نیز ادامه خواهد یافت.
,
 
,
امام‌جمعه موقت کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران بااینکه در دانشگاه‌های آمریکا و سازمان فضایی ناسا یکی از افراد نخبه به شمار می‌رفت ولی درعین‌حال در اوج تقوا در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و روز بسیج اساتید نیز به همین مناسبت نام‌گذاری شده است.
,
 
,
وی علما، اطباء و کاسبان را ارکان مهمی برای جامعه برشمرد و عنوان کرد: گزارش مردمی رسیده است که در بازار شهرستان، قیمت‌ها اختلاف داشته و این به دلیل عدم نظارت کافی و جدی است، مسئولان بایستی به‌صورت ناشناس در بازار حضور یافته و موانع را رفع و بازار را کنترل
,
کنند تا اجحافی به مردم وارد نشود.
,
 
,
سبحانی ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: امنیت جامعه مقوله بسیار مهمی است که قوه قضائیه سهم بسزایی در آن ایفا می‌کند، ناامنی برای مجرم نیز یکی از وظایف این نهاد مقدس است که با آن شخص خاطی دیگر جرمی مرتکب نخواهد شد و این نیز با همکاری مردمی که احساس مسئولیت دارند محقق خواهد شد.
,
 
,
امام‌جمعه موقت کوهدشت حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان از مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر را ضروری خواند و گفت: مردم به جمهوری اسلامی رأی داده‌اند پس بایستی احکام و قوانین حکومت اسلامی را نیز اجرا کنند، امام حسین(ع) نیز برای احیای احکام الهی و مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر به شهادت رسید و این باعث عزت ایشان است.
,
 
,
وی ضمن تقدیر از برگزاری مطلوب امتحانات مدارس توسط اداره آموزش‌وپرورش شهرستان افزود: بایستی تمهیدات لازم برای برگزاری سالم کنکور فراهم شود و نظارت دقیقی شود که تقلبی صورت نگیرد و حق کسی پایمال نشود.
,
 
,
قوه‌ قضائیه نقش بی‌بدیلی در جلب اعتماد عمومی دارد
, قوه‌ قضائیه نقش بی‌بدیلی در جلب اعتماد عمومی دارد, قوه‌ قضائیه نقش بی‌بدیلی در جلب اعتماد عمومی دارد,
 
,
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چگنی با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار داشت: عدالت عالی‌ترین آرمان نظام اسلامی است و حکومت دینی و نهضت انبیاء الهی نیز تحقق آن را یکی از بزرگ‌ترین اهداف خود معرفی کرده‌اند.
,
 
,
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار تحقق عدالت و مبارزه با ظلم و تبعیض و فساد پیروز شد افزود: این مهم تا آنجایی اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری کرده‌اند.
,
 
,
امام‌جمعه شهرستان چگنی تصریح کرد: انسان‌ها از اول تاریخ تا امروز و از امروز تا پایان دنیا همیشه عدالت را دوست داشته‌اند و به عدالت نیازمند بوده‌اند.
,
 
,
وی با اشاره به ۷ تیرماه مصادف با شهادت شهید بهشتی گفت: افزایش کار آیی قوه قضائیه نقش بی‌بدیلی در افزایش اعتماد و امید عمومی جامعه در جمهوری اسلامی دارد.
,
 
,
سوری خاطرنشان کرد: ششم تیرماه در مسجد تهران تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی قصد جان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امام‌جمعه تهران و نماینده حضرت امام خمینی(ره) در شوراها و مجلس شورای اسلامی کرده بودند و مورد هدف تروریستی قراردادند که این روز سندی برای حقانیت انقلاب اسلامی است و تقدیر الهی این بود که انقلاب اسلامی اوج خودش را با ایشان تجربه کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه