اخبار داغ

حال و هوای اردبیل در یک روز والیبالی+تصاویر

حال و هوای اردبیل در یک روز والیبالی+تصاویر
لیگ والیبال ملت های جهان در حالی عصر امروز در ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده آغاز شد که شهرهای اردبیل و سرعین از مدت ها پیش، حال و هوای والیبالی به خود گرفته بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، لیگ والیبال ملت های جهان در حالی عصر امروز در ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده  آغاز شد که شهرهای اردبیل و سرعین از مدت پیش حال و هوای والیبالی به خود گرفته بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در نرده های اطراف ورزشگاه، تصاویر آسمان خراش های ایرانی بر روی بیلبوردها به صف کشیده اند، در هتل ها، خیابان ها و میادین مختلف این ۲ شهر گردشگری نیز خوش آمدگویی اردبیلی ها به میهمانان والیبالیست به زبان های مختلف خودنمایی می کند، بالن توپ والیبالی نیز در میدان بسیج و نزدیک ورزشگاه خودنمایی می کند.

,

جوانان اردبیل از فرصت بوجود آمده استفاده کرده و همزمان با آغاز مسابقات وسایل تشویق تیم های ورزشی از جمله  بوق دستی، پرچم و کلاه به تماشاگرانی که موفق به تهیه بلیط شده بودند عرضه می کرند.

,

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از هموطنانی که نتوانستند بلیط این مسابقات را تهیه کنند عذرخواهی کرده و گفته که با توجه به ظرفیت محدود سالن برگزاری مسابقات، بلیط های به فروش رفته هم محدود بوده بنابراین امکان حضور تمامی متقاضیان در سالن وجود ندارد.

,

عکس :میلاد آتشگاهی

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه