اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

قالیباف: گام دوم چمران‎هایی می‎خواهد که دست خدا را بالاتر ببینند/ چمران: شهید چمران سوخت تا راه را روشن کند

قالیباف: گام دوم چمران‎هایی می‎خواهد که دست خدا را بالاتر ببینند/ چمران: شهید چمران سوخت تا راه را روشن کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در چالش اقتصادی باید به آمادگی و توان برتر دست بیابیم تا از گزند دشمن و تحریم‌ها در امان بمانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید دکتر مصطفی چمران ساوجی که در سالن کوثر شهر ساوه شامگاه جمعه برگزار شد گفت: شهید چمران مرد خدا بود و در محاصره کامل پاوه هرگز احساس ناامیدی نکرد، در محاصره اقتصادی امروز و در گام دوم انقلاب به چمران‌هایی نیاز داریم که دست خدا را بالاتر ببیند و با اتکا به جوانان تلاش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

 

,

, ,

 

,

قالیباف با اشاره به اینکه شهید چمران یادآور شکستن محاصره و سازمان‌دهی مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران و مزدورانش بود اظهار کرد: به‌طور خلاصه، انسانی بزرگ و الهی برای این شهید بزرگوار مصداق دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه با تلاش رزمندگان اسلام به لطف خداوند امروز چالش امنیتی در کشور نداریم ادامه داد: چالش امروز کشور مسائل اقتصادی است ولی سنت‌های الهی تغییری نکرده است و فرقی بین محاصره پاوه و محاصره اقتصادی نیست باید توکل و تلاش داشته باشیم.

,

شهردار سابق تهران نقش جوانان را در پیشبرد اهداف نظام مهم و مؤثر دانست و گفت: اگر امروز هم دل به خدا دهیم و به جوانان تکیه کنیم می‌توانیم از حصرهای بعدی خارج شویم.

,

این فرمانده دفاع مقدس اظهار کرد: در اقدام اخیر پاسداران که پهباد غیرقابل رهگیری آمریکایی با موشک دقیق سرنگون شد، دنیا متحیر شد و این موفقیت‌ها همه به خاطر باور به سنت‌های الهی در یاری‌رسانی به جهادگران و رزمندگان اسلام است.

,

وی افزود: ما دنبال جنگ نیستیم و آن را عاقلانه نمی‌دانیم ولی شرط عقل ، ایجاد و حفظ آمادگی دفاعی مناسب است ، امروز در چالش اقتصادی هم باید به آمادگی و توان برتر دست بیابیم تا از گزند دشمن و تحریم‌ها در امان بمانیم.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد : پس از خدا باید به جوانان فعال تکیه کرد و سربازان ما تولیدکنندگان ، کارگران و تاجران خداترس است.

,

وی در پایان ستون پنجم دشمن را دزدان و فاسدان اقتصادی دانست که سرمایه کشور را چپاول می‌کنند.

,

رئیس بنیاد شهید چمران:

, رئیس بنیاد شهید چمران:,

هر نوع فساد و خیانت به بیت‌المال خلاف مسیر شهدا است

, هر نوع فساد و خیانت به بیت‌المال خلاف مسیر شهدا است, هر نوع فساد و خیانت به بیت‌المال خلاف مسیر شهدا است,

مهدی چمران رئیس بنیاد شهید چمران نیز ضمن بیان خاطراتی از برادر شهیدش گفت: شهید چمران خدا را ناظر کارها می‌دانست و با وجود اینکه چندین بار طی نامه‌ای گزارش عملکرد خود را برای امام راحل نوشته بود، نامه را نفرستاده بود و بعد از شهادت در وسایلش پیدا شد.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: شهید چمران سوخت و راه را روشن کرد تا رزمندگان راهش را ادامه دهند و هر نوع فساد و خیانت به بیت‌المال خلاف مسیر شهدا است.

,

چمران بیان کرد: حرکت در مسیر خداوند خواسته قلبی شهید چمران بود که با شهادت این مسیر را روشن‌تر کرد زیرا با سیر و سلوک و عدم وابستگی به دنیا جلوه گری کرد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه