اخبار داغ

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در مخیله هیچ تئوریسین نظامی جهان نمی‎گنجد/ این اقدام شجاعانه پاسخ محکم، صریح و سریع به متجاوزان است

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در مخیله هیچ تئوریسین نظامی جهان نمی‎گنجد/ این اقدام شجاعانه پاسخ محکم، صریح و سریع به متجاوزان است
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در توئیتی که پس از این حادثه منتشر کرد نه تنها جرأت تهدید ایران را نداشت بلکه ملتمسانه جمهوری اسلامی را به مذاکره فراخواند و این مصداق آیه شریفه قرآن کریم است که میفرماید لانه آنها از تار عنکبوت هم سست تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تعرض به مرزهای کشور عزیزمان، به سرخط تمام خبرگزاری های دنیا تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عدل هاشمی‎پور بیان کرد: ابهت پوشالی ابرقدرتی آمریکا با اقدام شجاعانه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در هم شکست که در مخیله ی هیچ تئوریسین نظامی جهان نمیگنجد و تمامی تحلیگران برجسته ی نظامی جهان را به حیرت واداشت.

,

وی افزود: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در توئیتی که پس از این حادثه منتشر کرد نه تنها جرأت تهدید ایران را نداشت بلکه ملتمسانه جمهوری اسلامی را به مذاکره فراخواند و این مصداق آیه شریفه قرآن کریم است که میفرماید لانه آنها از تار عنکبوت هم سست تر است.

,

هاشمی پور ادامه داد: این اقدام شجاعانه و تحسین برانگیز غیور مردان بیدار و هوشیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حقیقت پاسخ محکم، صریح و سریع به هر کشوری است که احیانا قصد تجاوز به حریم امن ایران اسلامی را داشته باشد.

,

وی در پایان اظهار کرد: درودتان باد؛ دعای خیر ملت قدردان و شهید پرور ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و مدد و قدرت لایزال الهی، پشتوانه و سرمایه ای عظیم و بی انتها برای شما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه