اخبار داغ

یک استاد دانشگاه مطرح کرد:

خودزنی شومن‎های سیاسی با نامه ملتمسانه به سازمان ملل/ سیاست یک بام و دو هوای اصلاح طلبان برای کمرنگ کردن سرنگونی پهباد آمریکایی

خودزنی شومن‎های سیاسی با نامه ملتمسانه به سازمان ملل/ سیاست یک بام و دو هوای اصلاح طلبان برای کمرنگ کردن سرنگونی پهباد آمریکایی
حسن محبتی گفت: هدف اصلاح طلبان از نامه به دبیر کل سازمان ملل، کمرنگ کردن سرنگونی پهباد آمریکایی توسط سپاه و قدرت نظامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، 17 فعال سیاسی اصلاح طلب در نامه‌ ای به گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به حرکت آمریکا در مسیر شعله‌ ور ساختن جنگی جدید در خاورمیانه خواستار واکنش دبیرکل و اعضای شورای امنیت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
در این نامه که نسخه ای از آن  شامگاه 31 خرداد در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفته، آمده است: " «در شرایطی که ایالات متحده به همراهی اسرائیل عملاً در مسیر شعله‌ ور ساختن جنگ خانمان ‌برانداز جدیدی در خاورمیانه حرکت می ‌کند و به این ترتیب صلح و امنیت جهانی را با مخاطرات جدی مواجه کرده است، ساکت ننشینید و به هر شکل که صلاح می ‌دانند، دولت امریکا را به بازگشت به برجام، لغو تحریم ‌ها و ترک ماجراجویی در منطقه جنگ ‌زده ما تشویق کنند».
,
 
,
یک استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی در تحلیل این نامه همزمان با سرنگونی پهباد آمریکایی توسط ایران، به خبرنگار تیتریک، گفت: هر از چندگاهی اصلاح طلبان سیاست بازی "منچ و مار و پله" را در پیش می گیرند اما زمانی که به آخر خط رسیده  و برنامه های گذشته آنها محکوم به شکست خواهد شد به روش مذکورپناه می برند.  
, تیتریک, تیتریک,
 
,
حسن محبتی افزود: این افراد به واسطه اینکه سیاست گذاری آنها غلط از اب در آمده و به نوعی دستشان برای عموم رو شده است درصدد هستند ظاهر خود را مخفی کرده و در قالب همان سیاست منچ و مار و پله پیش از بازگشت به پله اول، بازی را بر هم بزنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان در سال های گذشته با نوشتن نامه به باراک اوباما خواستار تحریم ایران شدند، اظهار داشت: امروز همین طیف خواستار عدم جنگ در منطقه هستند و بعضا رژیم صهیونیستی را نیز به رسمیت می شناسند. 
,
 
,
محبتی به ترس اصلاح طلبان از جنگ اشاره و تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم این افراد با استفاده از نفوذ خود در دولت و حضور در مناسب کلیدی، زمینه رعب و وحشت را در جامعه فراهم می کنند و همواره بحران ساز بوده اند. 
,
 
,
وی با اشاره به حضور برخی از اصلاح طلبان در فتنه 88، گفت: نباید نگران نامه های تهدید امیز این افراد برای تحریم ایران به باراک اوباما یا نامه های التماس به دبیر کل سازمان ملل باشیم.
,
 
,
محبتی افزود: ایران امروز از یک قدرت نظامی قوی در کشور بهره مند بوده و آمریکا و اسرائیل ممکن است برای کشورهای عربی نگران کننده باشند اما تهدیدی برای کشور ما نیستند زیرا در 8 سال دفاع مقدس و زمانی که هیچ امکاناتی نداشتیم اقتدار خود را به جهان اثبات کردیم. 
,
 
,
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بوی انتخابات به مشام می رسد عده ای از اصلاح طلبان درصدد هستند دم از دفاع از مردم و میهن زده و بحث مذاکره را به میان بیاورند در حالیکه اینگونه شعارها نخ نما شده است.  
 
محبتی تصریح کرد: نامه های تهدید آمیز شومن های سیاسی اصلاح طلب برای تحریم مردم و در عین حال ترویج جنگ هراسی به بن بست خواهد خورد و حتی با وقوع جنگ نیز این افراد مدافع کشور نمی شوند.
 
وی گفت: قدرت نظامی ایران و دفاع از مرزهای کشور، نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان زبان زد است و حتی ترامپ نیز که قصد جنگ داشت موضع خود را به سکوت تغییر داده است زیرا روز به روز با قدرت رهبر معظم انقلاب آشنا می شود.  
 
محبتی با اشاره به اینکه پیش از این دنیا روی دولت های ایران سرمایه گذاری می کردند و شاهد مواضعی چون "امروز دنیا، دنیای موشک نیست" نیز بودیم، افزود: دولت ها صرفا به منافع کوتاه مدت و مشروعیت خود برای ماندگاری توجه دارند در حالی که غالبا تحلیل های آنها با اشتباه همراه بوده است.  
,
,
,
,
,
,
,

وی با اشاره به بازی اصلاح طلبان در زمین دشمن، تصریح کرد: پهبادی که توسط عوامل سپاه پاسداران سرنگون شد نشان داد قدرت نظامی ایران فراتر از کشورهای منطقه است.  
 
محبتی با تاکید بر اینکه ایران هیچگونه نگرانی درباره تهدید های جنگی ندارد، گفت: اگر آمریکایی ها کوچکترین اشتباه را در خاورمیانه داشته باشد بیشترین خسارت را خواهند داد.
,
,
,
,
 
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه هدف اصلاح طلبان از این نامه، کمرنگ کردن سرنگونی پهباد آمریکایی توسط سپاه و قدرت نظامی ایران است، افزود: اگر پشت پرده این نامه دولت باشد قطعا افراد مذکوراز رانت دولتی نیز استفاده می کنند.  
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از اصلاح طلبان امروز دچار فساد اقتصادی شده و تحلیل گران را نگران این دولت رانتی کرده اند، اظهار داشت: دلسوزی چند چهره اصلاح اصلاح طلب برای ممانعت از حمله آمریکا که بعضا برخی از آنها در سال 88 به زندان افتاده و محکومیت خود را سپری کرده اند، مضحک است.
 
استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی در خاتمه با اشاره به اینکه برخی از این افراد در فتنه 88 عامل اسرائیل بودند و از آنها خط گرفتند اما امروز نگران اسرائیل و آمریکا شده اند، گفت:  نویسندگان این نامه کد سیاسی به غرب داده اند در حالی که امروز قدرت نظام زبانزد خاص و عام است و ایران امنیت را به خاورمیانه بازگردانده است.  
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه