اخبار داغ

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان عنوان کرد؛

استان کرمان پیشگام در خرید اولین گندم سال زراعی جدید در کشور/ پیش بینی خرید ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان در استان

استان کرمان پیشگام در خرید اولین گندم سال زراعی جدید در کشور/ پیش بینی خرید ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان در استان
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت: استان کرمان به عنوان اولین استان پیشرو در خرید گندم محسوب می شود و بر اساس پیش بینی صورت گرفته توسط کارشناسان جهاد کشاورزی بالغ بر ۲۰۰ هزار تن گندم در سال جاری خریداری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نژاد بیگلری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: استان کرمان از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۶ به عنوان اولین استان پیشرو در خرید گندم تولیدی داخل از قلعه گنج ۳ محموله گندم خریداره شده و به سیلوی جیرفت تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت خرید با نظم گندم از کشاورزان همچنین مواجه شدن با دو بحران هجوم ملخ ها به مزارع در شمال و جنوب استان و هجوم دلالان بایستی به نحوی برنامه ریزی می شد که در سریع ترین زمان ممکن خریداری گندم انجام شود.

,

نژاد بیگلری افزود: از همین رو با افزایش ساعات تخلیه گندم، تسهیل در امر خرید و افزایش ساعات کاری به گونه ای که همکاران ما با ۲۰ ساعت کار در شبانه روزدر حال انجام این عمل هستند.

,

راه اندازی ۱۸ مرکز خرید در استان برای خریداری گندم از کشاورزان

, راه اندازی ۱۸ مرکز خرید در استان برای خریداری گندم از کشاورزان,

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: شرکت غله و بازرگانی استان ۱۸ مرکز خرید ۷ مرکز خرید در جنوب استان و ۱۱ مرکز خرید در شمال استان برای خریداری گندم از کشاورزان راه اندازی کرده است.

,

وی  یادآور شد: تا کنون بالغ بر ۱۶۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده که ۱۰۲ هزار تن از آن مربوط به جنوب استان و مابقی خرید مربوط به شمال استان است.

,

نژاد بیگلری بیان کرد: سال گذشته آمار خرید گندم از کل استان ۱۷۸ هزارتن بوده است و بر اساس پیش بینی صورت گرفته توسط کارشناسان جهاد کشاورزی بالغ بر ۲۰۰ هزار تن گندم در سال جاری خریداری خواهد شد.

,

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان ادامه داد: این شرکت در تلاش است بلافاصله پس از خریداری گندم با ارسال سندها به بانک در کوتاه ترین زمان ممکن بهای گندم خریداری شده خود را دریافت نماید.

,

وی ابراز داشت: گندم معمولی که در تهیه نان استفاده می شود به ازای هر کیلو ۱۷۰۰ تومان و گندم دوروم به ازای هر کیلو ۱۷۷۰ تومان خریداری می شود.

,

نژاد بیگلری تاکید کرد: بهای ۱۷۸ هزار تن گندم خریداری شده از کشاورزان در سال گذشته به طور کامل به کشاورزان  پرداخت شده است و در تلاش هستیم تا حمایت کامل را از کشاورزان انجام دهیم.

,

بیگلری مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان در خاتمه یادآور شد: تا این لحظه قیمت هایی که در تاریخ ۹۳/۱۰/۱ برای آرد تصویب شده است افزایش پیدا نکرده وقرار نیست که افزایش قیمتی در این حوزه صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه