اخبار داغ

مطالبه جوانان قرچک چیست ؟

مطالبه جوانان قرچک چیست ؟
جوانان شهرستان قرچک که گوش شنوایی برای شنیدن صدایشان نیافته بودند از طریق شبکه‌های اجتماعی مطالبه خودشان را به گوش تمام کشور رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز ؛ جوانان شهرستان قرچک که با درخشش در حوزه فوتسال نام تیم‌های شهید منصوری و مقاومت را در لیگ برتر فوتسال کشور پر آوازه کرده بودند، این روزها در حسرت تیمی هستند که با کوتاهی برخی از مسئولان آن را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

مردم قرچک که هرچه تلاش کردند و هرکاری که باید می‌کردند، انجام دادند که صدایشان شنیده شود و مسئولی خواسته آن‌ها را دریابد، با درب‌های بسته روبرو شده و گوشی شنوا نیافتند ، امروز یکصدا با ۱۴ هزار توئیت و ریتوئیت هشتک #مقاومت_قرچک را ترند توئیتر فارسی کردند تا شاید گوش شنوایی پیدا شده و مطالبه به حق آن‌ها را بشنود.

,

, ,

قرچک در یک نگاه

, قرچک در یک نگاه,

شهرستان قرچک یکی از شهرستان‌های استان تهران است.

,

این شهرستان در آذر ماه ۱۳۹۱ به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت استان تهران ایجاد شد.

,

شهرستان قرچک با انتزاع از شهرستان ورامین ایجاد شده‌است و مهندس رضا ریاحی به عنوان اولین فرماندار این شهرستان انتخاب شده‌است. در حال حاضر بهمن خطیبی فرماندار این شهرستان است.

,

یکی از مشکلات شهرستان قرچک متصل نبودن به خطوط مترو تهران می‌باشد. البته خط راه‌آهن حومه‌ای از راه‌آهن تهران تا راه‌آهن پیشوا راه انداخته‌اند که دارای ایستگاه‌های تهران، ری، بهرام، قرچک، باقراباد، ورامین، پیشوا است که هم‌اکنون در ایستگاه‌های ری و بهرام توقف ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه