اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

فقدان حامی مالی برای تیم هندبال سبزوار یکی از دغدغه‌های جوانان است

فقدان حامی مالی برای تیم هندبال سبزوار یکی از دغدغه‌های جوانان است
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم وجود حامی مالی برای تیم هندبال سبزوار در لیگ برتر یکی از دغدغه های جوانان و علاقمندان به ورزش قهرمانی در این شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی  سبحانی فر در گفت و گو با  بصیر سبزوار با بیان اینکه نبود حامی مالی برای تیم هندبال سبزوار یکی از دغدغه های جوانان این شهرستان است، گفت: در فصل گذشته برای حمایت از تیم سربداران سبزوار از بخش های مختلف دعوت کردیم و به پشتوانه آنها در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کردیم اما متاسفانه در فاصله کم برخی از افراد که قول مساعد داده بودند، نتوانستند همراهی کنند و این تیم در بحث تامین هزینه های مالی با شرایط سختی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار ,

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای جذب سرمایه گذار و حامی مالی در حوزه ورزش ادامه داد: طی ماه های اخیر دراین  خصوص و برای حضور موفق تیم سربداران سبزوار در مسابقات امسال لیگ برتر تلاش کرده ایم و امیدواریم پیگیری ها در روز های آینده به ثمربنشیند.

,

سبحانی فر  با اشاره به جایگاه ویژه سبزوار و همچنین اینکه سبزوار از دیر باز به عنوان مهد هندبال معرفی شده است تاکید کرد : درحوزه  ورزش نباید تنها نگاه ما مدال آوری و قهرمانی باشد چرا که  در این صورت می توان با جذب  ورزشکاران  مطرح غیر بومی از توجه به بازیکنان سبزواری غفلت خواهد شد.

,

وی توجه ویژه به استعداد یابی را یکی از اهداف مهم در زمینه هندبال در سبزوار دانست افزود: باید استعداد های نونهالان و نوجوانان  سبزواری و علاقمند به ورزش را شناخته و در زمینه شکوفایی آنها گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه