اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی درگز:

درگز به عنوان قطب بوم گردی استان مطرح می‌شود

درگز به عنوان قطب بوم گردی استان مطرح می‌شود
رئیس اداره میراث فرهنگی درگز گفت: در صورت صدور مجوز از سوی کمیته فنی اقامتگاههای بوم گردی استان، بیش از 10 اقامتگاه بوم گردی در سطح شهرستان فعالیت خود را آغاز می کنند و درگز به عنوان قطب بوم گردی استان مطرح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مددی در گفتگو با صبح توس؛ از سفر مدیر اقامتگاه های بوم گردی استان به شهرستان درگز خبر داد و اظهار کرد: این سفر که به منظور بازدید از روند اجرایی مجوزهای صادر شده در شهرستان انجام شده بود برکات زیادی برای شهرستان خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سفر مدیر اقامتگاه های بوم گردی استان به شهرستان درگز

, سفر مدیر اقامتگاه های بوم گردی استان به شهرستان درگز,

رئیس اداره میراث فرهنگی درگز افزود: در حال حاضر یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان مشغول خدمت رسانی بوده و برای شش متقاضی اقامتگاه بوم گردی، موافقت اولیه صادر شده است؛ درخواست کنندگان پس از مرمت، تجهیز و آماده سازی بنا، اجازه بهره برداری از محل را خواهند داشت.

,

ساخت و تجهیز اقامتگاه های بوم گردی درگز

, ساخت و تجهیز اقامتگاه های بوم گردی درگز,

وی تبیین کرد: البته در این میان 4 متقاضی دیگر درخواست خود را ارائه کرده اند که منتظر رای کمیته فنی اقامتگاههای بوم گردی استان هستند؛ در صورت صدور مجوز بهره برداری، بیش از 10 اقامتگاه بوم گردی در سطح شهرستان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

,

ساخت و تجهیز اقامتگاه های بوم گردی درگز

, ساخت و تجهیز اقامتگاه های بوم گردی درگز,

مددی عنوان کرد: تا این لحظه تعداد 51 پروانه بهره برداری بوم گردی در سطح استان خراسان رضوی صادر شده است؛ امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تمام پروژه های شهرستان را به بهره برداری رسانده و درگز را به عنوان قطب بوم گردی استان مطرح کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه