اخبار داغ

رئال مادرید قید نیمار را زد

رئال مادرید قید نیمار را زد
باشگاه رئال مادرید نام ستاره بزریلی پاری‌سن‌ژرمن را از لیست خریدهای احتمالی خود خط زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیمار که گفته می‌شود پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جدایی از این تیم فرانسوی است، شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است، این در حالی است که از بارسلونا و رئال مادرید به عنوان مقاصد احتمالی وی یاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نشریه اسپانیایی «آس» خبر داد باشگاه رئال مادرید بر اساس نظرسنجی‌های غیررسمی صورت گرفته از هواداران در مورد حضور احتمالی نیمار در برنابئو، نام این بازیکن را از لیست خریدهای احتمالی خود خط زده است. هواداران رئال مادرید معتقدند که ستاره پیشین بارسلونا در زمین و خارج از زمین حواشی زیادی دارد و به درد رئال مارید نمی‌خورد.
,
 
,
فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در ماه دسامبر ۲۰۱۷ در حاشیه مراسم توپ طلا از علاقه‌اش برای به خدمت گرفتن نیمار سخن گفته بود و در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا تأکید کرده بود این مهاجم برزیلی در صورتی که در رئال مادرید بود، می‌توانست برای کسب عناوین انفرادی معتبر با دیگر ستاره‌های جهان فوتبال رقابت کند.
,
 
,
رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از افزایش شانس نیمار برای بازگشت به بارسلونا خبر داده‌اند، بازیکنی که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ پیراهن آبی‌واناری را به تن داشت و با لیونل مسی و لوئیس سوارس یکی از خطرناک‌ترین مثلث‌های هجومی تاریخ فوتبال را شکل داده بودند.
,
 
,
نشریه «اسپورت» کاتالونیا هم مدعی شده باشگاه بارسلونا با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو به علاوه در اختیار قرار دادن فیلیپه کوتینیو به پاری‌سن‌ژرمن، قصد دارد نیمار را به نوکمپ بازگرداند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه