اخبار داغ

اوضاع نابسامان وزارت آموزش و پرورش در سایه بی مسئولیتی آقای وزیر/فتونیوز

اوضاع نابسامان وزارت آموزش و پرورش در سایه بی مسئولیتی آقای وزیر/فتونیوز
خبر استعفای بطحائی، وزیر آموزش و پرورش در حالی در بی خبری تعطیلات عید فطر رسانه ای شد که کوهی از وعده های محقق نشده وی به وزیر بعدی میراث خواهد رسید.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد بطحایی، چهاردهمین وزیر آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب بود که سی ام مرداد ماه 1396 با رای اعتماد نمایندگان مجلس بر کرسی وزارت تکیه زد و همزمان با آخرین روز مهلت استعفای مدیران دولتی برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داد و به این ترتیب پرونده عملکرد وی پس از ۶۵۱ روز کاری بسته شد؛ آن هم در شرایطی که هنوز سال تحصیلی به پایان نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در روز اول کاری‌اش سه قول جدی به همکارانش داد؛ نخست اینکه تحول در نظام آموزش و پرورش را بر اساس سند تحول بنیادین آغاز کند، دوم تربیت نسلی متدین، اخلاقی، کارآفرین و با نشاط و سوم پیگیری ارتقای معیشت و منزلت یک میلیون و ۷۰۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته در هیئت دولت بود.

,

بطحائی در عمر ۶۵۱ روزه وزارتش شعارهایی برای حذف مافیای کنکور سر میداد و قصد از میان برداشتن کنکور را داشت هرچند در این دوره مدیریتی کوتاه نتوانست گام مهمی در این زمینه بردارد.

,

بطحایی همچنین تاکید دولت برای تغییرات ساختاری و چابک سازی وزارتخانه را اجرا کرد و دست به ادغام‌هایی زد که از جمله چالش برانگیزترین آنها ادغام مرکز روابط عمومی با حوزه ریاستی بود و عملاً در ماه‌های اخیر موجب ضعف عملکردی در حوزه روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها شد و انتقادات جامعه رسانه‌ای را به دنبال داشت.

,

اوضاع نابسامان وزارت آموزش و پرورش در سایه بی مسئولیتی آقای وزیر/ وزارتخانه ای که با کوهی از مشکلات تنها ماند/ پوست موز مافیای کنکور زیر پای بطحائی!

, اوضاع نابسامان وزارت آموزش و پرورش در سایه بی مسئولیتی آقای وزیر/ وزارتخانه ای که با کوهی از مشکلات تنها ماند/ پوست موز مافیای کنکور زیر پای بطحائی!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه