اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

خسارت سیلاب به ۱۱۴۰ مسکن مددجویان در استان مرکزی/فراهم شدن بسترهای لازم برای بازسازی منازل آسیب‌دیده

خسارت سیلاب به ۱۱۴۰ مسکن مددجویان در استان مرکزی/فراهم شدن بسترهای لازم برای بازسازی منازل آسیب‌دیده
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه سیلاب به ۱۱۴۰ مسکن مددجویان در استان مرکزی خسارت وارد کرده است گفت: بسترهای لازم برای بازسازی منازل آسیب‌دیده فراهم‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه سیل به ۱۱۴۰ مسکن مددجویان در استان مرکزی خسارت وارد کرده است گفت: از این تعداد۹۷۰ خانوار تحت حمایت با تأیید بنیاد مسکن نیاز به بازسازی منازل و حدود ۱۷۰ مورد هم نیاز به تعمیرات دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

موسی نژاد بابیان اینکه بسترهای لازم برای بازسازی منازل آسیب‌دیده فراهم‌شده است اظهار کرد: امیدواریم با حمایت‌های دولت، بسیج سازندگی، گروهای جهادی ، بنیاد مسکن، خیران و هدایت‌گری فرماندار شهرستان در کوتاه‌ترین زمان و قبل از سرما ساخت این منازل تکمیل شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان از پرداخت ۴۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط دولت به خانوارهای تحت حمایت آسیب‌دیده از سیل خبر داد و اظهار کرد: برای ساخت این منازل نیازمند حمایت خیران و حامیان هستیم و کمک‌های مردمی یاریگر این نهاد در ساخت و بازسازی منازل آسیب‌دیده است.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از مناطقی که در بارش‌ها و سیل اخیر استان مرکزی دچار آسیب شد شهرستان کمیجان و روستای چهرقان است، افزود: برای چند خانواده شرایط به‌گونه‌ای بود که امکان بازسازی وجود نداشت و با همکاری منابع طبیعی جانمایی جدید انجام و بسترهای لازم برای بازسازی و ساخت منازل آسیب‌دیده با سرعت فراهم‌شده است.

,

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه