اخبار داغ

شهردار رفسنجان خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

برگزاری اولین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان
شهردار رفسنجان گفت: اولین جشنواره و نمایشگاه عکس تحت عنوان «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت ویژه بانوان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا عظیمی زاده صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه عکس تحت عنوان «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان در دفتر وی برگزار شد اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت و با هدف نشان دادن حضور فعال بانوان و به ویژه دختران در اجتماع طراحی و برنامه ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: یکی از سیاست هایی که شهرداری ها در دوران جدید وسال های اخیر برنامه ریزی و دنبال می کنند، بحث های فرهنگی_اجتماعی ست، شهرداری ها کار های عمرانی را به صورت مداوم و روزانه باید انجام دهند و چیزی که خدمات شهرداری ها را از یکدیگر متمایز می کند، فعالیت هایی که با بسته های فرهنگی و تغییر فرهنگ و ساختار های فرهنگی شهر همراه می شود و حتی برنامه های خدماتی و عمرانی نیز به نوعی سطح فرهنگ و تعاملات اجتماعی مردم را بالا ببرد.

,

وی خاطر نشان کرد: رویکردی که اکنون در شهرداری رفسنجان حاکم است صرف فعالیت های خدماتی و عمرانی نیست و برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز اهمیت داده می شود، باید بستری فراهم شود که مردم از تنوع زیادی که در شهر موجود است لذت ببرند و بتوانند از فضای شهر به نحو مطلوب استفاده کنند و این امر زمینه ساز ارتقا بحث فرهنگی در جامعه خواهد بود.

,

عظیمی زاده اضافه کرد: در بحث فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید داری ساختار اداری قوی باشد و در وهله دوم باید شبکه های فرهنگی در سطح شهر داشته باشیم که با شناسایی مکان ها در شهر به ما کمک کنند، باید برای تقویت این بنیه ها در شهر و شهرداری، گروهی ها بصورت مشاور و اندیشه ورز داشته باشد که این گروه ها در بخش هایی مانند بخش ورزش ،فرهنگی و همچنین بخش بانوان و موضاعات دیگر در شهرداری در حال فعالیت هستند.

,

وی بیان داشت: شهرداری یک نهاد عمومی است و با همه ی بخش ها اعم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و نهاد هایی که بصورت موسسات فرهنگی و مردم نهاد هستند می تواند تعامل کند و با بدنه اجتماع در ارتباط است و همین ارتباط باعث می شود که نقش افرینی فعالیت های شهرداری در شهر تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

,

عظیمی زاده گفت: بخش دیگری از کارها در برنامه های مناسبتی است که ما سعی داریم در مناسبت های مختلف برنامه های خاصی داشته باشیم که اثر گذاری ان در سطح جامعه بسیار بالا خواهد بود.

,

بهناز شریفی دبیر برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه از چشم دختران ببینیم نیز بیان داشت: محور های برگزاری جشنواره شامل نقش زنان در جامعه، زن از نگاه جامعه، دغدغه های دخترانه و دختران و امید به زندگی، هستند.

,

وی افزود: صفر تا صد برگزاری آن توسط بانوان انجام می شود و حتی تیم داوری از بانوان تشکیل شده است و بحث نمایشگاه عکس که به بانوان عکاس اختصاص داده شده ، ورود تمام رده های سنی دختران آزاد است.

,

شریفی گفت: هرعکاس می تواند پنج عکس در هر بخش ارسال کند. عکس ها باید دارای کیفیت مناسب و بدون لوگو و اسم باشند، عکس ها خام و دارای تغییرات نباشند. علاقه مندان می توانند جهت ارسال آثار و اطلاعات خود از آی دی @rafsanjanmedia در شبکه های اجتماعی و یا ایمیل [email protected] اقدام کنند.

, [email protected],


وی ادامه داد: بعد از انجام داوری ها جوایزی به برگزیدگان نمایشگاه داده خواهد شد. این جوایز در بخش دوربینی به برندگان گواهی افتخار تعلق می گیرد و همچین برای نفر اول ٢٠ میلیون ریال وجه نقد، نفر دوم ١۵ میلیون ریال و نفر سوم ١٠ میلیون ریال و در بخش موبایلی نیز برای نفر اول ٧ میلیون ریال، نفر دوم پنج و نفر سوم،سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

,
,

شریفی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان تا هفتم تیر ماه خواهد بود و در روز هشتم تیر ماه داوری انها انجام خواهد شد و در نهایت در تاریخ دوازدهم تیر ماه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

,

وی بیان داشت: برای برپایی نمایشگاه عمارت گلستان امین در نظر گرفته شده و بازارچه ای نیز توسط بانوان در ان مکان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه