اخبار داغ

با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد/ فرمایشات مقتدرانه رهبری به انقلاب و جبهه مقاومت عزت داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد/ فرمایشات مقتدرانه رهبری به انقلاب و جبهه مقاومت عزت داد
با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و استاندار زنجان،حجت الاسلام علی ناصر به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; نصرت‎الله لطفی در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی و عمومی است با بهره گیری از همه ظرفیت ها فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  نصرت‎الله لطفی در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی و عمومی است با بهره گیری از همه ظرفیت ها فعالیت می کند.,

وی ادامه داد: همدلی، شکوه و عظمت برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه 22 بهمن دیده می شود که همواره به نحو مطلوبی با حضور همه اقشار برگزار می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد فراسازمانی و فراجناحی با نگاه حاکمیتی فعالیت می کند.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: باشکوهترین مراسم روز پاسدار با دیدار مسئولان استان ها با سپاهیان کشور، در سال جاری و در پاسخ به معرفی سپاه به عنوان گروه تروریستی از سوی ترامپ برگزار شد.

,

لطفی با بیان اینکه اخلاص،تواضع و خدمات بی منت از ویژگی های مهم حسینی است، افزود: وی همواره در 18 سال گذشته منشا خدمات برای استان بوده است.

,

وی با اشاره به قرارگیری در هفته باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی،گفت: باید از این فرصت برای افشای حقوق بشر آمریکایی با معرفی جنایت ها و سیاست های خصمانه آن استفاده کرد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب به این معنا است که آرمان و افتخارات انقلاب اسلامی به گونه ای به نسل جوان جامعه تبیین شود تا با بصیرت حرکت انقلاب اسلامی تا تحقق تمدن اسلامی و ظهور صاحب اصلی آن ادامه یابد.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با ششم تیرماه سال جاری 150 شهید گمنام در کشور تشییع می شود.

,

لطفی ادامه داد: فرمایشات مقتدرانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن عزت دادن به انقلاب و جبهه مقاومت بود که دست رد به سینه ترامپ احمق زد.

,

وی با اشاره به اقدام سربازان گمنام انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه سایبری دشمنان،افزود: عظمت این اقدام هنوز به درستی ارائه نشده است.

,

این مسئول با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال برای نخستین بار در 10 هزار روستای کشور راهپیمایی برگزار شد.

,

گفتنی است، با حضور لطفی،قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام علی ناصر به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

,

این مراسم امروز با حضور آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان،استاندار زنجان و مسئولان زنجانی در تالار پیامبر اعظم زنجان در محل استانداری برگزار شد.

,

حجت الاسلام ناصر پیش از این سمت  معاون تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه زنجان را برعهده داشت که به جای حسینی انتخاب و معارفه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه