اخبار داغ

معضل کمبود شن و ماسه در لنده:

قفل بزرگ بر پروژه‎های عمرانی لنده و خاکی که به چشم شهروندان می‎رود/ وعده معاون عمرانی استاندار تغییری ایجاد نکرد+تصاویر

قفل بزرگ بر پروژه‎های عمرانی لنده و خاکی که به چشم شهروندان می‎رود/ وعده معاون عمرانی استاندار تغییری ایجاد نکرد+تصاویر
چند سالی است که مشکلات شن و ماسه در شهرستان لنده با مُسکِن های مقطعی از سوی مسئولان درمان می شد اما دو سال است که متاسفانه این درد بی درمان دامن مردم و مسئولان را گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس شن و ماسه مهمترین و اساسی ترین نقش را در ساخت و ساز پروژه ها دارد که کمبود ان باعث تاخیر در اجرای پروژه ها و افزایش هزینه های مختلف برای پروژه های عمرانی ناشی از هزینه بار و حتی تاخیر در ساخت و ساز ها می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بیش از دو سال است که شهرستان لنده علی رغم داشتن بیش از چهار کارخانه سنگ شکن یا شن و ماسه متاسفانه به دلیل برداشت بی رویه از رودخانه و نبود مصالح کافی عملا تعطیل هستند و تنها یکی از این کارخانه ها در حال کار است که با توجه به حجم ساخت و سازها عملا جواب گوی مصرف و نیاز مردم نیست.

,

 

,

, ,

 

,

این مشکلات علی رغم همه تنگناهای اقتصادی در ساخت و سازها منجر به تعطیلی پروژه های عمرانی به خصوص اجرای عملیات آسفالت در شهرستان لنده نیز شده است.

,

 

,

, ,

 

,

در سفر سال گذشته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده و بازدید از چند پروژه عمرانی وی قول مساعد جهت رفع مشکلات شن و ماسه ها را به متصدیان داده  بود که متاسفانه با گذشت چندین ماه از این وعده هیچ تغییری در تحقق آن صورت نگرفته است.

, .,

, ,

متاسفانه مشکلات شهروندان برای تامین شن و ماسه به دلیل افزایش قیمت ماسه از سایر شهرها مشکلات اساسی برای شهروندان ایجاد کرده است که حتی فرماندار جدید شهرستان لنده  در جلسه مشترک با شورای شهر لنده از این وضعیت به شدت گلایه کرده است.

,

وی افزود: مشکلات شن و ماسه لنده یک چالش و معضل اساسی برای شهرستان لنده است که متاسفانه علاوه بر مشکلات اداری، معارضاتی نیز به همراه دارد.

,

سید خدادوست موسوی تصریح کرد: کمبود شن و ماسه در شهرستان لنده باعث تعطیلی پروژه های عمرانی در شرایطی شده است که نیازمند تسریع در تکمیل این پروژه ها برای شهرستان هستیم.

, .,

شهردار لنده نیز با گلایه از وضعیت موجود شن و ماسه در شهرستان لنده گفت: کمبود شن و ماسه در چند ماه گذشته مشکلات اساسی برای پروژه های شهری به خصوص کارخانه آسفالت شهرداری ایجاده است.

,

مختار مشهدی زاده تاکیدکرد: تمام مخازن قیر شهرداری به خصوص مخازن ذخیره نیز سرشار از قیر است اما به دلیل نبود ماسه نمی توانیم تولید آسفالت داشته باشیم  که در غیر این صورت توان آسفالت خیابان های سطح شهر و راه های روستایی را داریم.

, .,

متاسفانه این معضل جدی بیش از یک سال است که دامنگیر مردم و ادرات شهرستان لنده شده است و عملا هیچ کاری برای رفع این معضل از سوی مسئولان استانی اتخاذ نمی شود که امیدواریم استاندار جدید با احصاء مشکلات و ضرورت نیاز مردم این معضل را هرچه سریعتر رفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه