اخبار داغ

آسمان و ماهان فرقی نمی‎کند؛ قُراضه‎اش را به کهگیلویه و بویراحمد می‎دهند!/ آقای استاندار وعده خود را فراموش نکنید

آسمان و ماهان فرقی نمی‎کند؛ قُراضه‎اش را به کهگیلویه و بویراحمد می‎دهند!/ آقای استاندار وعده خود را فراموش نکنید
انتظار می‎رود هواپیمای مورد استفاده در فرودگاه مرکز استان دارای بالاترین ضریب ایمنی بوده تا بتوان از تمامی مزایای ان استفاده کرد و مراقب باشیم شرکت‎های هواپیمایی، جنس تاریخ مصرف گذشته خود را به خورد مردم این استان ندهند چرا که این مردم طاقت غم دیگری را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ماجرای هواپیما و فرودگاه و کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج به قصه عجیبی تبدیل شده است، ماجرایی که سری دراز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ماجرای هواپیما و فرودگاه و کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج به قصه عجیبی تبدیل شده است، ماجرایی که سری دراز دارد.,

پس از سانحه هوایی سال 96 و جان باختن تعدادی از هموطنان در آن سانحه دردناک، شرکت هواپیمایی آتا میهمان فرودگاه یاسوج‌ شد که طولی نکشید تا آن هواپیما نیز مسیر آمده را برگردد و باز هم فرودگاه یاسوج بدون هواپیما به کار خود ادامه دهد.

,

سرانجام پس از مدت ها کش و قوس شرکت هواپیمایی ماهان پا به استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشت و در این بین مشکلاتی هم وجود داشت که در این نوشتار نمی گنجد.

,

روز گذشته خبری منتشر شد که هواپیمای تهران-یاسوج با چهل دقیقه تاخیر در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشسته است و موجب ترس و نگرانی مسافران شده است.

,

مدیر فرودگاه یاسوج دلیل این اتفاق را این گونه اعلام کرد: بنابر اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز شماره 4523 مسیر یاسوج به تهران با تأخیر حدود 20دقیقه در فرودگاه مهر آباد نشست که این تأخیر به جهت حصول اطمینان بیشتر خلبان از عملکرد چرخ ها صورت گرفته است.

,

شاید این مساله اتفاق چندان بزرگی نباشد و خوشبتانه اتفاق خاصی نیفتاده است اما ذکر یک نکته لازم به نظر می رسد و آن هم این که لزوم نظارت دقیق بر سالم بودن هواپیما پیش از ان که سانحه تلخ دیگری رقم بخورد ضرورت دارد چرا که اگر همین چرخ هایی که مدیر فرودگاه یاسوج از ان سخن می گوید دچار مشکل شده بود شاید اتفاق بدتری می افتاد.

,

از طرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود به استان اعلام کرد مسئولان کشوری را به این استان خواهد آورد، که در این جا باید یک مساله را به گوش آقای کلانتری برسانیم؛ تا چند ماه پیش وقتی یک مسئول کشوری قصد سفر به کهگیلویه و بویراحمد را داشت تعدادی از مسئولان ارشد این استان برای استقبال از وی به شیراز می رفتند، برخی نیز قید سفر به کهگیلویه و بویراحمد را زدند.

,

بنابراین انتظار می رود هواپیمای مورد استفاده در فرودگاه مرکز استان دارای بالاترین ضریب ایمنی بوده تا بتوان از تمامی مزایای ان استفاده کرد و مراقب باشیم شرکت های هواپیمایی، جنس تاریخ مصرف گذشته خود را به خورد مردم این استان ندهند چرا که این مردم طاقت غم دیگری را ندارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه