اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

طرح «جهاد همبستگی ملی» برای بازسازی منازل سیل‌زدگان اجرا می‌شود

طرح «جهاد همبستگی ملی» برای بازسازی منازل سیل‌زدگان اجرا می‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: برای اجرای طرح جهاد همبستگی از ظرفیت خیرین، مساجد و گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ محمد زهرایی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان چگنی اظهار داشت: اتفاقی که در طرح جهاد همبستگی ملی می‌افتد و گاها شاید بعضی‌ها اشتباه برداشت می‌کنند این است که در امتداد دولت خود را تعریف کرده‌ایم و بارها سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کردند که ما کمک‌کننده و مددکار دولت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: با اعتباراتی که دولت ازلحاظ بلاعوض و تسهیلات در نظر گرفته است منزل آسیب دیدگان از سیل به سرانجام تا کلیدتحویل نمی‌شود، قابل نشست می‌شود و به سفت‌کاری می‌رسد ولی کلیدتحویل نمی‌شود.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: طرح جهاد همبستگی از ظرفیت خیرین دریادل و مساجد سطح کشور که 700 هزار مسجد است و گروه‌های جهادی، امکانات و بضاعت فنی و تشکلاتی که سپاه و بسیج دارد کمک می‌گیرد و مابقی اعتبارات و عملیات اجرایی را به سرانجام برساند.

,

 

,

وی عنوان کرد: درست است سیل خیلی خسارت داشته ولی برای خدمت رسان‌ها سفره‌ای پهن‌شده به نام خدمت، شعار امسال بسیج سازندگی را گذاشتیم هر ایرانی  یک جهادگر و هر جهادگر یک خدمت رسان، امیدواریم روزی حسرت نخوریم که ای‌کاش ما هم خدمتی می‌کردیم.

,

 

,

زهرایی خاطرنشان کرد: هرکسی که الآن کاری انجام بدهد برای سیل‌زدگان ذخیره آخرت خودکرده و هرکسی کوتاهی کند شک نکنید اگر مسئولیت داشته باشد خیانت کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه