اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان البرز:

رتبه 1 کشوری کمک به سیل‎زدگان به البرز رسید/ تکاپوی 80 هزار واحد صنفی برای رهایی زندانیان از چوبه دار

رتبه 1 کشوری کمک به سیل‎زدگان به البرز رسید/ تکاپوی 80 هزار واحد صنفی برای رهایی زندانیان از چوبه دار
حمید کریمی گفت: با همت کسبه و بازاریان، اصناف البرز رتبه نخست کشوری را در کمک رسانی به مناطق زلزله و سیل زده کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف البرز همزمان با روز ملی اصناف به خبرنگار تیتریک، گفت: با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی، رضایتمندی مردم، مشتری مداری و تنظیم بازار در دستور کار کسبه استان قرار دارد و کلیه صنوف باید با شهروندان استان تعامل لازم را داشته باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حمید کریمی با اشاره به اینکه فروشنده باید خود را از مردم بداند اما بعضا شاهد احتکار یا گران‎فروشی توسط برخی از صنوف هستیم، افزود: محتکر دشمن اقتصاد کشوراست و با این روش دست در جیب مردم خواهد کرد. 
,
 
,
وی احتکار را یک دزدی علنی دانست و با اشاره به اینکه متاسفانه امروز تورم نیز به معضلی فراگیر تبدیل شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با همت کسبه و بازاریان، اصناف البرز رتبه نخست کشوری را در کمک رسانی به مناطق زلزله و سیل زده کسب کرد. 
,
 
,
کریمی به برگزاری جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان و رهایی از اعدام توسط اصناف البرزاشاره و تصریح کرد: باید در شرایط کنونی اصناف و مردم با یکدیگر در تعامل باشند و اعتقاد دارم تحریم روزی علیه ایران جواب خواهد داد که ما نیز در داخل کشور یکدیگر را تحریم کنیم. 
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه با اشاره به اینکه بیش از 80 هزار واحد صنفی در البرز فعالیت دارند، گفت: امروز علاوه بر برخورد با محتکران باید قدردان کسبه ای که به معنای واقعی فروشنده هستند و موجب رضایت مردم شده اند، نیز باشیم.  
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه