اخبار داغ

همزمان با شهادت امام جعفرصادق(ع)؛

میناب میزبان دو شهید گمنام می شود

میناب میزبان دو شهید گمنام می شود
فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه این شهرستان همزمان با شهادت امام جعفرصادق(ع) میزبان دو شهید گمنام می شود،گفت:این دو شهید والا مقام پس از تشییع در برخی روستاها و برگزاری محافل شبی باشهدا در شهرتیرور به خاک سپرده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ طالب احمدی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب درگفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهارکرد: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام روز هفتم تیرماه وارد شهرستان میناب می شود که پس از تشییع در برخی روستاها و برگزاری محافل شبی باشهدا در روستای کلنتان، همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرتیرور به خاک سپرده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده ناحیه سپاه میناب با بیان اینکه شهیدان ماموریتشان همیشه ادامه دارد، افزود: هر مسئولی روزی ماموریتش خاتمه می یابد ولی شهیدان بعد از شهادت ماموریتشان زنده و چراغ راهی است برای ما که خود را حافظ این نظام و انقلاب می دانیم و امروز ما وظیفه داریم این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم.

,

وی با بیان اینکه شهیدان برای همیشه در تاریخ زنده اند، گفت: طبق آیه صریح قرآن شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند و ما اگر درک و شعور بالایی نسبت به شهیدان داشته باشیم این زنده بودن شهداء را به خوبی لمس خواهیم کرد.

,

طالب احمدی نیا اذعان کرد: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس ما یک قدرت بازدارندگی قوی در مقابل زورگویان و مستکبرین دنیا ایجاد کردند که تا امروز دشمنان ما حتی فکر تجاوز و جنگ با کشور ما را در سر نمی پرورانند و اگر غلطی بکنند تودهنی سختی از ملت ما خواهند خورد.

,

وی تصریح کرد: روح بلند امام و عظمت شهیدان چنان لرزه ای به جان دشمنان این نظام و انقلاب انداخته که حتی اگر بخواهند در منطقه ما حضوری داشته باشند باید با ما به طور مستقیم یا غیر مستقیم هماهنگ باشند و امروز هیچ معادله سیاسی بدون حضور ایران در منطقه حل و فصل نمی شود.

,

فرمانده ناحیه سپاه میناب خاطر نشان کرد: محل خاکسپاری شهیدان را خودشان مشخص می کنند و نیت خالص و پاک مردم آن محل نیز در این میزبانی نقش بسزایی دارد.

,

گفتنی است،این دو شهید گمنام یکی 21 ساله در عملیات کربلای شش در منطقه سومار و دیگری 29 ساله در عملیات رمضان شرق بصره به فیض شهادت نائل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه