اخبار داغ

12 مصدوم، سرانجام تصادفات محور سمیرم-یاسوج / اورژانس هوایی مسیر میمه تا اصفهان را کوتاه کرد

12 مصدوم، سرانجام تصادفات محور سمیرم-یاسوج / اورژانس هوایی مسیر میمه تا اصفهان را کوتاه کرد
رئیس اورژانس استان اصفهان گفت: روز گذشته در تصادفات جاده ای، 18 نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صاحب نیوز در تشریح تصادفات روز گذشته بیان کرد: امدادگران اورژانس بلافاصله پس از دریافت خبر تصادف در ساعت 17 و 15 دقیقه با دو دستگاه آمبولانس عازم کیلومتر 15 جاده سمیرم-یاسوج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غفور راستین در گفتگو با , صاحب نیوز,  در تشریح تصادفات روز گذشته بیان کرد: امدادگران اورژانس بلافاصله پس از دریافت خبر تصادف در ساعت 17 و 15 دقیقه با دو دستگاه آمبولانس عازم کیلومتر 15 جاده سمیرم-یاسوج شدند.,

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: در این حادثه که بر اثر واژگونی پژو 206 اتفاق افتاده بود، سه خانم 17، 42 و 43 ساله به همراه دو مرد 14 و 15 ساله مصدوم شدند.

,

وی افزود: مصدومان این حادثه با دو آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر از یاسوج، به بیمارستان سیدالشهداء سمیرم منتقل شدند.

,

راستین همچنین خبر از یک حادثه دیگر که در ساعت 19 و 55 به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد داد و خاطر نشان کرد: در این حادثه هم شاهد واژگونی یک خودروی سمند بودیم که دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر از یاسوج به کیلومتر 40 جاده سمیرم-یاسوج اعزام شدند.

,

رئیس اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه سه مرد 33، هفت و پنج ساله به همراه چهار خانم 36، 45، 33 و سه ساله مصدوم و به همان بیمارستان اعزام شدند.

,

وی همچنین در تشریح سایر حوادث روز گذشته در استان ابراز کرد: در منطقه میمه دو کیلومتر بعد از روستای موته هم در روز گذشته شاهد حادثه بودیم که در اثر برخورد سواری ساینا و ال90 رخ داده بود و امدادگران اورژانس و هلال احمر به شش نفر در این حادثه امدادرسانی کردند.

,

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی گفت: در این حادثه یک خانم 50 ساله فوت کردند.

,

راستین در پایان خبر از به پرواز درآمدن اورژانس هوایی داد و تصریح کرد: بالگرد اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان حادثه ترافیکی میمه به پرواز درآمد و دو کودک و یک خانم را به بیمارستان الزاهراء(س) اصفهان منتقل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه