اخبار داغ

تلویزیون های ال جی و سامسونگ از بازار ناپدید شدند!

تلویزیون های ال جی و سامسونگ از بازار ناپدید شدند!
مدتی است در بازار لوازم خانگی تلویزیون برندهای سامسونگ و ال جی در بازار وجود ندارد و این دو برند از ویترین تمام مغازه های لوازم خانگی ناپدید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در حال حاضر در بازار فروش، به دلیل اینکه برندهای ال‌جی و سامسونگ از مبدأ اصلی آن‌ها توزیع نشده ، فروش برندهای دیگر افزایش داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علیرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار , صاحب نیوز, اظهار کرد: در حال حاضر در بازار فروش، به دلیل اینکه برندهای ال‌جی و سامسونگ از مبدأ اصلی آن‌ها توزیع نشده ، فروش برندهای دیگر افزایش داشت.,

نائب رئیس فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم‌خانگی اصفهان تصریح کرد: عده‌ای هم سعی می‌کنند به هر شکل تلویزیون را از این دو برند تهیه کنند، حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه بیشتر باشند.

,

وی افزود: این دو برند وقتی به صورت قاچاق از شهرهای مرزی ایران وارد کشور می‌شود، متأسفانه برخی فروشندگان این کالاها را با ضمانت‌نامه معرفی و به فروش می‌رسانند.

,

قندی عنوان کرد: عدم عرضه تلویزیون ال‌جی و سامسونگ مربوط به نبود قطعات است و این دو برند با کمبود قطعه در کشور روبه‌رو شدند.

,

علیرضا قندی بیان کرد: تا به امروز هنوز تأمین قطعات برای این دو برند امکان‌پذیر نشده و حتی دست‎مزدهای این دو شرکت به شرکت‌ها و نمایندگان فروش آن‌ها پرداخت‌ نشده است.

,

به گزاش صاحب نیوز؛ مدتی است در بازار لوازم خانگی تلویزیون با برند های سامسونگ و ال جی در بازار وجود ندارد و این دو برند از ویترین تمام مغازه های لوازم خانگی ناپدید شده است؛ البته اگر بر تهیه این دو برند اصرار دارید شاید بتوانید با هزینه ای تا دو برابر بیشتر این برندها را تهیه کنید.

, صاحب نیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه