اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

فعالیت 94 روحانی در روستاهای استان سمنان/ روحانیون مروج گام دوم انقلاب دربین جوانان باشند

فعالیت 94 روحانی در روستاهای استان سمنان/ روحانیون مروج گام دوم انقلاب دربین جوانان باشند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه ۹۴ روحانی در روستاهای استان مشغول فعالیت هستند، گفت: روحانیون باید مروج گام دوم انقلاب دربین جوانان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، به مناسبت روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در یکم تیر ماه سال 60 امام (ره) فرمان صدور تاسیس سازمان تبلیغات را دادند، که در همان روز شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نام گذاری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری که می فرمایند سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین رویش های انقلاب اسلامی است، افزود: تصمیم حضرت امام(ره) برای تاسیس این سازمان یک تصمیم روشن بینانه ای می باشد.

,

شکری با توجه به اینکه فرمان تاسیس سازمان تبیلغات از یک عمق بزرگی برخوردار است، عنوان کرد: عمق و هدف سازمان به عمق ایمان و باورهای دینی برمی گردد که هرچه باورهای دینی عمیق تر باشد ژرف نگری تاسیس این سازمان روشن تر می شود.

,

وی در ادامه افزود: هدف تاسیس سازمان تبلیغات، تبلیغ و عرضه اندیشه ها و ارزش های اسلام ناب محمدی است، تبلیغ، عرضه لسانی و مکتوب و یارفتاری را شامل می شود تا بتوان  اندیشه ناب را در جامعه ترویج کنیم تا به نتیجه تبلیغ که اندیشه طبیعت اسلامی است، برسیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان همانند سال گذشته در پایگاه های فرهنگی برای  اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه کلاس های آموزشی مختلف به خصوص کلاس های قرآنی، روخوانی و روانخوانی و تفسیر برنامه ریزی کرده است..

,

شکری مطرح کرد: 94 روحانی در حال حاضر در روستا ها حضور داشته و در حوزه های دینی، فرهنگی و.. آموزش های لازم را ارائه می دهند.

,

وی در ادامه افزود: یکی از رسالت‌های این نهادی در عصر امروز، ترویج بیانیه گام دوم انقلاب است که مخاطب آن جوانان می باشند، لذا از روحانیان استان می‌خواهیم تا موارد این بیانیه مهم را بین جوانان ترویج دهند و آنان را به اصول این بیانیه آشنا سازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه