اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

راه اندازی 600 صندوق اشتغال زا در استان توسط سپاه/بزرگترین جهاد خدمت بی منت و خالصانه به مردم می باشد

راه اندازی 600  صندوق اشتغال زا در استان توسط سپاه/بزرگترین جهاد خدمت بی منت و خالصانه به مردم می باشد
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار سپاه و بسیج بعنوان یاران انقلاب مردم داری و مردم یاری است در سطح استان ۶۰۰ صندوق اشتغال زا راه اندازی کردیم و با کمیته امداد ۷۴۶ واحد را برای مددجویان در حال ساخت داریم و برای مددجویان بهزیستی ۳۰۰ واحد خواهیم ساخت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ امروز سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به شهرستان های شمالی استان در نشست بصیرتی با بسیجیان و مسئولین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب حضور داشتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

سردار ابوحمزه در شهرستان راور در جمع بسیجیان و مسئولین اظهار داشت: دشمن با توجه به شکست های متعدد در عرصه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و ... با سیاه نمایی و ناامید کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی به جنگ اقتصادی روی آورده است.

,

وی گفت: در مذاکرات برجام مسئله هسته‌ای،یک فریب و مقدمه ای برای شروع فلج کردن انقلاب اسلامی و مهار آن در عرصه های بین‌المللی بود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : یکی از اهداف دولت های آمریکایی و اروپایی در برقراری مذاکرات، اجبار جمهوری اسلامی ایران، برای به رسمیت شناختن رژیم غاصب اسرائیل بود.

,

ابوحمزه با بیان این که تا کنون اطاعت و تبعیت از مقام معظم رهبری ما را موفق کرده است؛ افزود: اگر خواهان عزت و سربلندی هستیم،باید حضور در صحنه و اطاعت از ولایت فقیه توسط مسئولین و مردم ادامه داشته باشد.

,

راه اندازی 600  صندوق اشتغال زا در استان توسط سپاه/بزرگترین جهاد خدمت بی منت و خالصانه به مردم می باشد

, راه اندازی 600  صندوق اشتغال زا در استان توسط سپاه/بزرگترین جهاد خدمت بی منت و خالصانه به مردم می باشد ,

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست بصیرتی در کوهبنان اظهار داشت : یکی از عملیات هایی که در دوران دفاع مقدس اثر گذار بود عملیات بیت المقدس بود که خرمشهرآزاد شدو خونین شهر تبدیل به خرمشهر شد .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان تاکید کرد : پس از آزاد سازی خرمشهر جنگ ادامه پیدا کرد در حالی که عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است حدود دو سال خرمشهر در اختیار رژیم بعثی بود .

,

وی بیان داشت: وقتی خرمشهر آزاد شد صدام به جهت تلفات و خسارات فراوان بحث صلح را مطرح کرد در حالی که نگاه نافذ و آینده نگری حضرت امام(ره) بر کسی پوشیده نیست .

,

ابوحمزه ادامه داد: صدام با پاره کردن قرار داد ۱۹۸۵ به ایران اسلامی حمله کرد و خسارات فراوانی وارد نمود نه تنهاکسی جلوی صدام را نگرفت بلکه کل دنیا به حمایت از صدام پرداختند تجهیزات ، پول و نیرو به صدام دادند فقط لیبی و سوریه به کمک ما آمدند .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح نمود: پس از آزاد سازی خرمشهر حضرت امام (ره) خواستار معرفی متجاوز جنگ شد تا در مجامع بین المللی فرد متجاوز تنبیه شود و غرامت طرف مقابل را بپردازد و به مرزهای بین المللی برگردد و دیگر حق تعرض نداشته باشد که دشمن برخی از این شرط هارا نپذیرفت این جا بود که جنگ ادامه پیدا کرد و تا پیروزی و رفع فتنه در عالم جریان داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: پس از عملیات های پی در پی و مشخص شدن قدرت و صلابت نیروهای نظامی و بسیج ، کشورهای شرقی ، غربی و منطقه به این جمع بندی رسیدند که توان مقابله با رزمندگان ایران اسلامی را ندارند .

,

ابوحمزه افزود: جنگ تحمیلی در شهریور ۵۸ شروع شد و تا قبول قطعنامه جنگ‌ما با شرق و غرب بود که با همه توان با ما وارد جنگ‌شدند از فروش تجهیزات و امکانات جنگ به ما خودداری کردند در حالی که نفت ما را به قیمت پایین می خریدند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: منافقین در حمایت از صدام با ما وارد جنگ‌ شدنددر حالی که تجهیزات و امکانات زمین ،دریا و هوا را در اختیار صدام گذاشتند اما جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیا به پیروزی رسید .

,

وی ادامه داد: تمام مفاد صلح حضرت امام پس از عملیات بیت المقدس بعنوان مفاد در قطعنامه ۵۹۸ قرار گرفت البته جنگ‌ و انقلاب اسلامی باعث بیداری دنیا شد .

,

ابوحمزه بیان داشت: برای پرنده بدون سرنشین آمریکا ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرد تا مسائل جاسوسی در ابعاد مختلف را به مرکز ارائه کند لذا این پرنده به دست رزمندگان توانمند سپاه پاسداران سقوط کرد تا دشمنان بفهمند هر کسی با هر تجهیزات و امکاناتی به خاک‌کشور وارد شود با او برخورد خواهد شد .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: امنیت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است هر کس بخواهد از آن عبور کند نابود خواهد شد چون جمهوری اسلامی از کسی ترس و واهمه ندارد و متجاوز را به سزای اعمالش خواهند رساند.

,

وی تاکید کرد: ما به خاطر اسلام ، ولایت و رهبری ، ایثار و فداکاری مردم این قدرت را کسب کردیم لذا ما بدهکار انقلاب هستیم وظیفه مسئولین خدمت به مردم است هرکاری می شود برای مردم انجام دهیم .

,

ابوحمزه تصریح نمود: باید تلاش شود گرانی، تورم، بحث قیمت گذاری های نجومی و..... حل و فصل شوند که مسئولین در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارند چون مقام معظم رهبری بر خدمت بی منت و خالصانه به مردم تاکید دارند زیرا بزرگترین جهاد است البته مردم هم باید کمک حال باشند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: رادیوهای بیگانه ، ماهواره ها و شبکه های مجازی القا می کنند که چرا رهبری در برخی امور دخالت نمی کند در حالی که قانون گذاری بر عهده مجلس ، اجرا بر عهده دولت و برخورد با مفاسد وظیفه قوه قضاییه است .

,

وی تاکید کرد: تعیین سیاست های کلی نظام ، امور صلح و جنگ، انتصاب فرماندهان عالی رتبه، تعیین رئیس قوه قضاییه وصدا و سیما و.... بر عهده رهبری است .

,

ابوحمزه خواستار عنایت به گام دوم انقلاب شدو افزود: باید تمسک به اسلام علوی و ناب محمدی داشته باشیم اطاعت از مقام‌معظم رهبری در تمام عرصه ها وایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را مد نظرداشته باشیم و به مسئولین کمک کنیم کار بار به سر منزل مقصود برسد .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: کار سپاه و بسیج بعنوان یاران انقلاب مردم داری و مردم یاری است در سطح استان ۶۰۰ صندوق اشتغال زا راه اندازی کردیم و با کمیته امداد ۷۴۶ واحد را برای مددجویان در حال ساخت داریم و برای مددجویان بهزیستی ۳۰۰ واحد خواهیم ساخت .

,

وی تاکید کرد: حضور تیم های پزشکی در مناطق محروم به صورت ماهانه ، راه اندازی گشت های رضویون ، مبارزه با آفت های کشاورزی ، تلاش در عرصه های فرهنگی و اجتماعی ، بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و...از جمله اقدامات سپاه پاسداران است.

,

ابوحمزه افزود : در عرصه سیاسی سپاه و بسیج در راستای تبیین و آگاه سازی، پاسخ به سوالات، بصیرت افزایی ، دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای و....تلاش خواهد نمود.

,

یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: تمام تلاش دشمن در راستای نا امید کردن مردم است و عده ای نا آگاهانه و عده ای مغرضانه حرف می زنند در حالی که کارهای فراوانی طی چهل سال گذشته انجام شده لذا امروز انقلاب امید مستضعفین و مظلومان جهان است.

,

وی تاکید نمود: بیانات مقام معظم رهبری صادقانه و علمی است پیش بینی های ایشان محقق شده لذا پوتین مستقیمابه دیدار معظم له می رود .

,

ابوحمزه یادآور شد : در بحث دانشگاه ها مشکل خاصی نداریم تحصیل کرده های فراوانی داریم ولی نیاز امروز ما به طلبه و روحانی است باید فرزندان خود را آگاهی بدهیم و نقش روحانیت در دین داری و هدایت جامعه را بیان کنیم و آنان را به سمت حوزه های علمیه سوق دهیم .

,

فرمانده ارشد نظامی استان کرمان درپایان ابراز داشت: عمده مشکلات کشور بخاطر این است که مردم دین را به خوبی نمی شناسند در حالی که روحانیت متخصص دین هستند فرزندان خود را تشویق و ترغیب کنیم در حوزه ها مشغول به تحصل شوند در حالی که بچه های کوهبنان استعداد فراوانی در عرصه طلبه شدن دارند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه