اخبار داغ

ابومازن: معامله قرن هرگز اجرا نمی‌شود/ در کنفرانس بحرین شرکت نمی‌کنیم

ابومازن: معامله قرن هرگز اجرا نمی‌شود/ در کنفرانس بحرین شرکت نمی‌کنیم
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه "معامله قرن هرگز اجرا نمی‌شود"، بر مخالفت این تشکیلات با حضور در کنفرانس بحرین تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فلسطین الیوم، ابومازن رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین گفت که معامله قرن امکان ندارد که اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در افتتاحیه نشست کمیته مرکزی جنبش فتح در رام الله گفت: مسائل مهمی همچون معامله قرن، کنفرانس منامه و مذاکرات با اسرائیلی‌ها را در این نشست بررسی خواهیم کرد.

,

ابومازن بر مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با شرکت و حضور در کنفرانس منامه تاکید کرد و گفت: بررسی وضعیت اقتصادی قبل از بررسی وضعیت سیاسی غیرقابل قبول است.

,

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در عین حال بر آمادگی این تشکیلات برای مذاکره با اسرائیلی‌ها درباره همه موضوعات حل نشده از جمله موضوعات اقتصادی تاکید کرد.

,
 
,

قرار است در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) یک کنفرانس صهیونیستی آمریکایی در منامه بحرین به‌عنوان اولین بخش از معامله قرن برگزار شود. این کنفرانس با مخالفت گروه‌های مختلف فلسطینی و  مسلمانان کشورهای مختلف مواجه شده است.

,

طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار 6 میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است، به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه