اخبار داغ

تماس اضطراری با اعمال شاقه در مناطق عشایری لنده

تماس اضطراری با اعمال شاقه در مناطق عشایری لنده
عشایر مناطق کوه سیاه ، دلی خیارکار، دلی مهرجان و کوه سفید به دلیل عدم پوشش شبکه تلفن همراه متاسفانه باید روزانه چندین کیلومتر را طی کنند تا بتوانند تماسی با بستگان خود برقرار کنند که این مساله در روزهای سخت و در صورت بروز حوادث بسیار نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  این روزها که دنیای تکنولوژی حرف اول را می زند هنوز بیشتر شهرستان های محروم ما از نعمت پوشش تلفن همراه بی بهره هستند و از فقدان این موضوع و بی تدبیری مسئولان شرکت مخابرات رنج می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,   این روزها که دنیای تکنولوژی حرف اول را می زند هنوز بیشتر شهرستان های محروم ما از نعمت پوشش تلفن همراه بی بهره هستند و از فقدان این موضوع و بی تدبیری مسئولان شرکت مخابرات رنج می برند.,

عدم پوشش تلفن همراه در مناطق روستایی و عشایری یکی از مهمترین معضلات و چالش های اساسی در این مناطق است که حقیقتاً زندگی عشایر و روستانشینان را با مشکلات اساسی مواجه کرده است.

,

عشایر مناطق کوه سیاه ، دلی خیارکار، دلی مهرجان و کوه سفید به دلیل عدم پوشش شبکه تلفن همراه متاسفانه باید روزانه چندین کیلومتر را طی کنند تا بتوانند تماسی با بستگان خود برقرار کنند.

,

متاسفانه اگر حادثه ای از قبیل اتش سوزی، تصادفات جاده ای یا بیماری قلبی و عروقی در مناطق عشایری رخ دهند تا بخواهند چندین کیلومتر را طی کنند فرد حادثه دیده بدون شک دچار مرگ حتمی خواهدشد.

,

عشایر منطقه کوه سیاه در شهرستان لنده به شدت از این موضوع گلایه مند بوده و خواستار رفع این معضل از طریق فرمانداری ، استانداری و شرکت مخابرات استان شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه