اخبار داغ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران:

تیم استرالیا خوب بازی کرد، اما ایران کنترل بازی را در دست داشت

تیم استرالیا خوب بازی کرد، اما ایران کنترل بازی را در دست داشت
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم استرالیا خوب بازی کرد، اما این ایران بود که کنترل بازی را در دست داشت، به بازی مقابل تیم ملی فرانسه اشاره کرد و گفت: بازی فردا یک بازی سختی است که امیدواریم با حمایت و تشویق دوباره تماشاگران بتوانیم سه امتیاز دیگر کسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سبلان‌ما، ایگور کولاکووچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تماشاگران هم در ارومیه و هم در اردبیل خوب حمایت کردند، گفت: پیروزی دیروز مقابل پرتغال را مدیون تماشاگران اردبیلی بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران امروز نیز بازی خوبی را در حضور تماشاگران به نمایش گذاشت.
,
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه سخنان خود به بازی فردا مقابل فرانسه نیز اشاره کرد و گفت: بازی فردا یک بازی سختی برای تیم ملی ایران است که امیدواریم با حمایت و تشویق دوباره تماشاگران بتوانیم سه امتیاز دیگر کسب کنیم.
,
 
,
وی به بازی مقابل استرالیا نیز اشاره کرد و گفت: امروز تیم استرالیا هم خوب بودند اما بچه های ما کنترل کامل بازی را دست داشتند تا در نهایت توانستند سه امتیاز بازی را بگیرند
,
 
,
کولاکووچ به ترکیب دو تیم پرتغال و استرالیا مقابل ایران نیز اشاره کرد و گفت: هم استرالیا و هم پرتغال از بازبکنانی استفاده کردند که قبلا استفاده نکرده بودند و این تغییرات مکرر داخل تیم ها موجب تغییر در سیستم و نوع سبک بازی ها می شود که ناگزیر ما نیز  باید به این نوع تغییرات توجه کنیم.
,
سرمربی تیم ملی ایران در پایان سخنان خود به مصدومیت معنوی نژاد نیز اشاره کرد و گفت: معنوی نژاد در مقابل با ژاپن مصدوم شده بود اما خوشبختانه به تیم برگشته و رفته رفته در حال رسیدن به شرایط آرمانی است.
,
 
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه