اخبار داغ

مدیر گردشگری هرمزگان؛

گرمای ۵۰ درجه تابستان هرمزگان نیز مانع از جذب گردشگر نمی شود

گرمای ۵۰ درجه تابستان هرمزگان نیز مانع از جذب گردشگر نمی شود
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه گرمای ۵۰ درجه تابستان هرمزگان نیز مانع از جذب گردشگر در این استان نمی شود، گفت: هفت ماه از سال گرما در هرمزگان بیداد می کند اما هرمزگان با دارا بودن جاذبه های طبیعی و مناطق دریایی گرمای هوا تاثیر بسزایی در جذب گردشگر آن ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا برومند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگارهرمز با بیان اینکه هرمزگان به عنوان یکی از استان های گرمسیر شناخته می شود، گفت: هفت ماه از سال گرما در هرمزگان بیداد می کند اما هرمزگان با دارا بودن جاذبه های طبیعی و مناطق دریایی گرمای هوا تاثیر بسزایی در جذب گردشگر آن ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه گرمای ۵۰ درجه تابستان هرمزگان نیز مانع از جذب گردشگر در این استان نمی شود، اظهار کرد: بوم گردی ها، مجتمع های اقامتی و پذیرایی که چرخ اقتصادشان به جذب گردش وابسته است زیر ساخت های لازم برای گرما و شرجی استان تعبیه شده و شرایط را برای رفاه گردشگران محیا شده است.

,

برومند افزود: در فصل تابستان تورگردانان برنامه های گردشگری خود را به گونه ای تنظیم می کنند که هنگام غروب آفتاب و شب ها که مقداری از گرمی هوا کاسته می شود گردشگران را برای بازدید هدایت کنند.

,

وی با بیان اینکه مناطق بکری در هرمزگان وجود دارد که در گرمای تابستان هوای بهار گونه دارد، عنوان کرد: شهرستان حاجی آباد، باغات، سیخوران، بوخوم و….. با دارا بودن آبشارهای روان و چشمه های معدنی مناطقی زیبا و جذاب برای گردشگری در فصل تابستان است.

,

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان با اشاره به برنامه های میراث فرهنگی برای جذب گردشگر در تابستان بیان کرد: تمرکز ما روی سه تا نقطه است، اول هدایت گردشگران به مناطقی که هوای بهتری دارد مانند مناطقی در حاجی آباد که از وضعیت هوای مناسبی برخوردار است؛ دوم استفاده از ظرفیت های آبی برای گردشگری مثل آبشار ها، دریا، سواحل و جاذبه ها و سوم برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی با حضور مردم و گردشگران می تواند کمک بکند.

,

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد گردشگران در استان هرمزگان در فصل تابستان در شهرستان حاجی آباد است، خاطر نشان کرد: این شهرستان ها با دارا بودن آب و هوای بهار گونه بیشترین جذب گردشگر در فصل تابستان را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه