اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خبر داد:

مقاومت ادارات خراسان رضوی در واگذاری 189 پروزه بلاتکلیف به بخش خصوصی

مقاومت ادارات خراسان رضوی در واگذاری 189 پروزه بلاتکلیف به بخش خصوصی
حمید بنایی گفت: دستگاه های اجرایی تمایلی به واگذاری پروزه ها به بخش خصوصی نشان نمی دهند و مقاومت می کنند و لذا برای جلوگیری از فرسوده شدن پروژه و به بهره‌برداری رسیدن پروژه بایستی با جدیت بیشتری این موضوع پیگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام؛ حمید بنایی رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی شب گذشته در جلسه شورای اداری استان گفت: بحث اصلی که از یک سال گذشته در حال پیگیری هستیم موضوع انتقال آب از دریای عمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

وی افزود: بر اساس جمع‌بندی نهایی شده، رویکرد استاندار خراسان رضوی مبنی بر انتقال آب است.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی انتقال آب از دریای عمان را ضروری دانست و اظهار کرد: باید پس از بحث‌های کارشناسی تسریع در اجرا انجام شود.

,

وی افزود: در رابطه با موضوع قطار شهری مشهد، ‌شهردار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای شهر پیگیر اعتبار بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی در بودجه 98 بودند و با تلاش مجمع نمایندگان 8 هزار میلیارد تومان بصورت اوراق مشارکت در بودجه لحاظ شد.

,

بنایی تصریح کرد: در سفر رئیس مجلس مصوب شد 2 هزار میلیارد تومان به شهرداری مشهد در رابطه با بافت پیرامونی حرم مطهر و متروی مشهد تخصیص پیدا کرد.

,

وی افزود: مردم از عدم پاسخگویی نمایندگان و مدیران ستادی استان گلایه دارند و نمی‌توانند با رئیس سازمان را ملاقات کنند که لازم است این گلایه به مدیران ستادی منتقل شود.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر قیمت‌ها اهمیت دارد که بایستی با انجام نظارت‌های مداوم این مقدار اختلاف قیمت در نقاط مختلف بازار را شاهد نباشیم.

,

وی در رابطه به واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی افزود: 189 پروژه شناسایی شده و اینها باید به بخش خصوصی واگذار شود که از دستگاه قضایی نیز برای ورود جدی بر اساس قانون به این قضیه درخواست داریم.

,

بنایی گفت: دستگاه‌های اجرایی تمایلی به واگذاری پروزه‌ها به بخش خصوصی نشان نمی‌دهند و مقاومت می‌کنند و لذا برای جلوگیری از فرسوده شدن پروژه و به بهره‌برداری رسیدن پروژه بایستی با جدیت بیشتری این موضوع پیگیری شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه