اخبار داغ

توضیحات «لاریجانی» درباره اصلاح ساختار بودجه

توضیحات «لاریجانی» درباره اصلاح ساختار بودجه
سخنگوی فراکسیون مستقلان جزئیات جلسه مشترک اعضای این فراکسیون با «لاریجانی» را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه صبح امروز (یکشنبه 2 تیر) این فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مهمان جلسه امروز اعضای فراکسیون مستقلان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در جلسه مذکور مقرر شد تا نمایندگان در زمان باقی مانده تا پایان دوره دهم مجلس شورای اسلامی موضوعات مهم کشور از جمله مسکن، بانک‌ها، اشتغال و همچنین صندوق‌های بازنشستگی، را با حضور وزرا و مسئولان مربوطه بررسی و راهکارهایی نیز برای حل این مسائل ارائه شود.
,
 
,
سخنگوی فراکسیون مستقلان با اشاره به ایراد شورای نگهبان نسبت به تبصره 16 لایحه بودجه کل کشور که مربوط به بخشودگی دریافت سود مرکب وام بانک‌ها بود، گفت: در جلسه امروز آقای لاریجانی اعلام کرد که در حال مذاکره با اعضای شورای نگهبان است تا با فراهم شدن شرایط، دریافت سود مرکب، وام‌ها، از سوی بانک‌ها لغو شود.
,
 
,
لاهوتی با اشاره به بررسی اصلاح ساختار بودجه کل کشور، اظهار داشت :رئیس مجلس  در این نشست گفت، لایحه اصلاح ساختار بودجه در دولت و مرکز پژوهش‌های مجلس آماده است و باید هرچه سریعتر به مجلس ارسال شود، بنابراین پس از سرکشی وکلای ملت به حوزه‌های انتخابیه، لایحه در دستور کار پارلمان قرار می‌گیرد.
,
 
,
نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: همچنین لاریجانی لاریجانی در این جلسه تأکید کرد که طرح‌ها و لوایح باقی مانده در مجلس با اولویت‌بندی تا پایان دوره دهم پارلمان مورد بررسی و به نتیجه برسد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه