اخبار داغ

بهمنی: دولت ریخت‌وپاش‌هایش را کم کند

بهمنی: دولت ریخت‌وپاش‌هایش را کم کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی باید دولت هزینه‌های مازاد و ریخت‌وپاش‌های خود را کاهش داده و درآمد ارزی کشور را افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی باید دولت هزینه‌های مازاد و ریخت‌وپاش‌های خود را کاهش داده و درآمد ارزی کشور را افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محمود بهمنی با بیان اینکه بودجه کشور باید اصلاح شود، گفت: بودجه سال ۹۸ در اواخر سال گذشته و با توجه به شرایط آن زمان تنظیم شد در صورتی که شرایط در حال حاضر تغییر کرده است.
,
 
,
وی ادامه داد: دولت نمی‌تواند بر اساس مصوبه قبل عمل کند چرا که درآمد و شرایط ارزی امروز، با شرایط چند ماه قبل بسیار متفاوت است و درآمد‌ها و هزینه‌ها با یکدیگر مطابقت ندارند.
,
 
,
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید هر چه سریعتر لایحه اصلاح بودجه را متناسب با شرایط روز ارائه دهد، تصریح کرد: دولت باید بودجه فعلی را کنار بگذارد و بودجه‌ای بدون نفت، تنظیم کرده و به مجلس ارائه کند.
,
 
,
بهمنی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، دولت چاره‌ای جز ارائه لایحه اصلاح ساختار بودجه به مجلس ندارد، تصریح کرد: ما با بودجه بدون نفت می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم و درآمد‌های نفتی هم باید وارد صندوق توسعه ملی و در صورت ضرورت از آن استفاده شود.
,
 
,
وی با اشاره به راهکار‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، گفت: در وهله اول باید درآمد ارزی ایجاد کنیم که با افزایش صادرات، قابل تحقق است و همچنین فرار‌های مالیاتی و یارانه‌های پنهان بسیار زیادی در کشور وجود دارد که با ایجاد شفافیت می‌توان از این طریق درآمد ارزی کشور را افزایش داد.
,
 
,
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای افزایش درآمد دولت باید منابع از دست رفته احیا شود، خاطرنشان کرد: راهکار بعدی آن است که دولت هزینه‌های مازاد و ریخت‌وپاش‌های خود را کاهش دهد.
,
منبع: مهر
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه