اخبار داغ

نجات جان دو کارگر کارخانه روغن نباتی شیراز از مرگ حتمی

نجات جان دو کارگر کارخانه روغن نباتی شیراز از مرگ حتمی
کارمند وظیفه شناس بهمئی تبار ِکارخانه روغن نباتی شیراز توانست با به خطر انداختن جان خود، جان دو همکارش را از خطر مرگ حتمی نجات دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس کارمند وظیفه شناس بهمئی تبار کارخانه روغن شیراز توانست با به خطر انداختن جان خود، جان دو همکارش را از خطر مرگ حتمی نجات دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

 خداخواست بژکول که از پرسنل کارخانه روغن شیراز است در اقدامی شجاعانه از خفگی دو همکار خود در عمق 12 متری چاه های فاضلاب جلوگیری کرد.

,

 

,

وی به خبرنگار ما گفت:وقتی کارخانه در حال تولید است، قسمت پرکن ظروف و تصفیه خانه پساب همزمان فعال هستند .

,

 

,

 بژکول افزود: کارخانه ما چهار استخر به عمق 10 متری تا 12 متری برای چربی گیر دارد و هنگامی که تصفیه پساب در حال کار است، این چاه ها لایروبی و چربی زدایی می شود. بعد از آن پساب تصفیه شده خارج و به فاضلاب شهری ریخته می شود.

,

 

,

این کارمند وظیفه شناس بهمئی خاطرنشان کرد: دو نفر از کارگران ما در عمق استخر ها در حال کار بودند و داشتند با سطل و دست چربی ها و اشغالی که ته استخر بود خالی می کردند تا مشکلی برای بخش تصفیه خانه فاضلاب پیش نیاید.

,

 

,

بژکول ادامه داد:در عمق چاه ها تراکم گاز هیدروژن بالا بود و به دلیل احتمال وقوع انجار و آتش سوزی، کارگران مجاز به استفاده از وسایل روشنایی و آتش زا نداشتند که به همین دلیل محیط تاریک هم بود.

,

 

,

وی گفت: در چنین محیطی تراکم بالای گاز عمق چاه منجر به خفگی و بی هوشی کامل پرسنل ما شد.

, .,

 

,

این پرسنل کارخانه روغن نباتی شیراز ادامه داد:هنگامی که نیروهای کارخانه در فکر نجات پرسنل گرفتار در چاه بودند، بنده با یک ترفند ساده اما حرفه ای جان همکارانم را نجات دادم.

,

 

,

بژکول گفت:یک بالا بر ساختمانی کنار چاه ها بود که برای انتقال مصالح مورد استفاده قرارگرفت؛ فوری آن را در چاه آویزان کردم و خودم داوطلبانه داخل آن نشستم و بعد از اینکه به ته چاه رسیدم، دو نیروی همکار خود را در بی هوشی کامل دیدم که در کمترین زمان آنها را در آغوش گرفتم و با کمک بالابر بیرون آوردم.

, ،,

 

,

وی افزود:این کارگرها که بر اثر گازگرفتگی در آستانه مرگ حتمی بودند بلافاصله با همکاری اورژانس 115، فورا به بیمارستان علی اصغر شیراز اعزام شدند و خوشبختانه از مرگ نجات پیدا کردند.

,

 

,

بژکول در پایان گفت: خدا را شاکرم که توانستم در زمان مناسب جان دو کارگر همکارم را از مرگ حتمی نجات دهم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه