اخبار داغ

در دیدار استاندار اردبیل از دادگستری استان عنوان شد؛

هدف قوای مجریه و قضاییه کاهش مشکلات مردم و افزایش اشتغال در استان است

هدف قوای مجریه و قضاییه کاهش مشکلات مردم و افزایش اشتغال در استان است
استاندار اردبیل نقش قوه قضاییه در راه اندازی و تعیین تکلیف واحدهای راکد اقتصادی در استان را یادآور شد و گفت: برای تعیین تکلیف و احیای مجدد واحدهای تولیدی راکد در استان، آمار دقیق تا ۱۰ روز آینده احصا می شود تا برنامه ریزی های لازم جهت حل مشکلات انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، پیش از ظهر امروز اکبر بهنام جو  استاندار اردبیل به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در  دادگستری اردبیل ضمن تبریک این هفته به کارکنان این قوه در استان اظهار داشت:همدلی، همراهی و نیت هر دو قوه کاهش مشکلات مردم و افزایش اشتغال در استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی  با بیان اینکه تنها در سایه وحدت و همدلی می توان  برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کرد، به برگزاری مسابقات والیبال در اردبیل اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همدلی دلسوزانه نیروهای نظامی، امنیتی، قضایی و دستگاه های اجرایی استان در مسابقات لیگ والیبال ملت های جهان در اردبیل کم نظیر بوده است.

,

بهنام جو در ادامه سخنان خود به نقش قوه قضاییه در راه اندازی و تعیین تکلیف واحدهای راکد اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: برای تعیین تکلیف و احیای مجدد واحدهای تولیدی راکد در استان، آمار دقیق تا ۱۰ روز آینده احصا می شودتا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

,

وی  با بیان اینکه در سال 98 دولت با همکاری قوه قضاییه گامهای اساسی در زمینه اشتغال و تولید برداشته است، خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد اشتغال پایدار، صدور احکام قضایی برای واحدهای دارای مشکل، ضروری است.

,

وی با بیان اینکه تلاش کنیم تعداد پرونده های قضایی کاهش یابد ا، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید در حوزه کاهش بزهکاری ها و نزاع دسته جمعی در روستاها و شهرها برنامه داشته باشند تا با پیشگیری های کارشناسی از میزان تشکیل پرونده در دستگاه های قضایی کاسته شود.

,

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود نقش شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی و همراهی با یاران صدیق انقلاب را یادآور شد و گفت: نظم و انضباط، استکبار ستیزی، مبارزه با فساد و تلاش در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی از خصوصیات بارز شهید بهشتی بود.

,

ناصر عتباتی رییس دادگستری استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از استاندار اردبیل و معاونین وی، گفت: همدلی و همراهی قوه قضاییه و مجریه برای حل مشکلات مردم و حمایت از سرمایه گذاران ‌در اولویت کاری قرار گیرد و گام های اساسی در راه اندازی واحدهای راکد برداشته می شود.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه