اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران عنوان کرد؛

برگزاری نمایشگاه مد و لباس از 4 تیرماه در مازندران

برگزاری نمایشگاه مد و لباس از 4 تیرماه در مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس " پارسی‌پوش" از 4 الی 9 تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر خبر داد و گفت: بنا داریم تا در این نمایشگاه، نیاز آراستگی و زیبایی را در پوشش حجاب اسلامی تأمین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سمیه قاسمی طوسی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس " پارسی‌پوش" از 4 الی 9 تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی قائم‌شهر خبر داد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: یک سری از افراد جامعه جزو متدینین هستند و دغدغه آراستگی و شیک پوشی در کنار رعایت حجاب و عفاف را دارند و از سویی دیگر برخی نیز بر اساس تربیت خانوادگی خود کمتر با آموزه‌های دینی و از جمله حجاب، آشنایی پیدا کرده‌اند؛ که در این نمایشگاه بنا داریم در کنار عرضه و نمایش پوشش‌های شیک اسلامی به مطالبات این افراد، پاسخ دهیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: بنا داریم تا در این نمایشگاه، نیاز آراستگی و زیبایی را در پوشش حجاب اسلامی تأمین کنیم و بگوییم که عفاف و حجاب هیچ منافاتی با آراستگی و شیک پوشی ندارد.

قاسمی طوسی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از بهترین و معروف‌ترین طراحان مد و لباس کشور از استان‌های مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، تهران و قم دعوت شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در این سطح باید یک سری مزایایی نسبت به ادوار گذشته داشته باشد که یکی از این مزایا، حضور شرکت‌های برتر و طراحان خبره مد و لباس کشور است که با تمام ظرفیت خود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد: طرح تعویض چادرهای مشکی و نماز قدیمی با چادرهای جدید همراه با پرداخت جزیی مابه‌التفاوت، فروش پارچه و انتخاب طرح دلخواه از سوی مشتری و دوخت مانتو با هزینه 30 هزار تومان و دوخت لباس مجلسی با پرداخت هزینه 80 هزار تومانی در محل نمایشگاه و تحویل به مشتری از مزایای این نمایشگاه است که بر جذابیت هر چه بیشتر آن خواهد افزود.

قاسمی طوسی عنوان کرد: جانمایی غرفه‌های نوابغ قرآنی زیر 12 سال، غرفه مهد کودک، غرفه دوخت رایگان چادر و مقنعه، غرفه تست رایگان سلامت، غرفه جواهر دوزی و غرفه‌های مشاوره خانوادگی و پاسخ به شبهات رایگان از سوی کارشناسان دینی و دانشگاهی از دیگر مزایای این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه‌های پیشین و مشابه برگزار شده در استان است.

وی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را 40 غرفه اعلام کرد و افزود: یکی از غرفه‌های جذاب این نمایشگاه غرفه آتلیه عکاسی با عنوان " چهره خود را با حجاب امتحان کنید" است که از افرادی که برای نخستین بار از پوشش چادر استفاده می‌کنند، عکاسی و در صورت تمایل عکس با تخفیف 50 درصدی به آن‌ها تحویل داده می‌شود، است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پایان گفت: برگزاری کارگاه آموزشی رایگان در رشته‌های طراحی، دوخت، جواهر دوزی و چاپ روی لباس همه روز از ساعت 17 الی 21 در محل نمایشگاه همراه با ارائه مدرک فنی حرفه‌ای به افراد برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه