اخبار داغ

رئیس کل دادگستری البرز؛

تذکر جدی به ۵۰ قاضی در البرز از ۹۴ تا کنون/ مدیر سابق اقتصاد و دارایی استان به شلاق و ۷ سال حبس محکوم شد

تذکر جدی به ۵۰ قاضی در البرز از ۹۴ تا کنون/ مدیر سابق اقتصاد و دارایی استان به شلاق و ۷ سال حبس محکوم شد
احمد فاضلیان گفت: با توجه به اینکه قضاوت نیازمند فعالیت افراد پاکدست خواهد بود، از سال 94 تا کنون 50 قاضی در البرز تذکر جدی دریافت کرده و در نهایت تعدادی از آنها استعفا داده یا اخراج شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس کل دادگستری البرز پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به تصرف غیر قانونی در اموال دولتی، اخذ رشوه و ایجاد حساب های غیر واقع توسط مدیر کل سابق اقتصاد و دارایی استان اشاره کرد و گفت: باید در دستگاه قضا افرادی سالم و به دور از لغزش فعالیت داشته باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
احمد فاضلیان جرم متهم ردیف اول پرونده مذکور را 37 ضربه شلاق تعزیری، 21 ماه انفصال از خدمت، 7 سال و 6 ماه حبس تعزیری و پرداخت یک میلیارد و نیم جزای نقدی اعلام کرد.  
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تعلیق این حکم در دادگاه تجدید نظر مود پذیرش نیست، اظهار داشت: این مدیر مبالغی را در قالب پاداش و اضافه کار به حساب افراد مورد اعتماد خود واریز کرده و در نهایت آنها را به حساب اصلی خود انتقال داده است. 
,
 
,
فاضلیان تصریح کرد: با توجه به اینکه قضاوت نیازمند فعالیت افراد پاکدست خواهد بود، از سال 94 تا کنون 50 قاضی در البرز تذکر جدی دریافت کرده و در نهایت تعدادی از آنها استعفا داده یا اخراج شده اند. 
,
 
,
رئیس کل دادگستری البرز در خاتمه به کمبود 47 درصدی کادر قضایی در البرز اشاره کرد و با بیان اینکه 423 پست قضایی در استان بلااستفاده است، گفت: سهم استان از 430 هزار فقره اتهام "صدمه بدنی غیر عمد در تصادفات رانندگی" 11 هزار فقره است.  
 
 
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه