اخبار داغ

مدیرکل آموزش استان مرکزی خبر داد؛

اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان استان ششم تیرماه در اراک برگزار می شود

اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان استان ششم تیرماه در اراک برگزار می شود
مدیرکل آموزش استان مرکزی گفت: اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان در ششم تیرماه از ساعت ۸ صبح در مصلی بیت‌المقدس با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛شهریار فولادوند مدیرکل آموزش استان مرکزی امروز در نشست خبری گفت: استان مرکزی امسال میزبان کنگره ۶۲۰۰ شهید استان است، در زیرمجموعه کنگره چند اجلاسیه برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فولادوند با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک‌نهاد تربیتی، وظیفه تربیت و آموزش برای نسل جدید را بر عهده دارد، اظهار کرد: طبیعی است برای ایفای این تعهد، آموزش و پروش نیازمند برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی است.

,

وی، با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش باید به‌گونه‌ای رفتار کند که تقویت ایمان و اعتقاد واقعی به‌نظام اسلامی را به‌عنوان مهم‌ترین هدف خود پوشش دهد ادامه داد: تمامی اقدامات و برنامه‌های کلی در آموزش‌وپرورش در این راستا برگزار می‌شود.

,

مدیرکل آموزش استان مرکزی با تأکید بر اینکه یکی از راهبردهای اساسی در حوزه تعلیم و تربیت معرفی الگوهای اساسی به دانش آموزان است بیان کرد: در برگزاری اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان الگوهای مناسبی را که همان شهدا و ایثارگران هستند را به دانش آموزان معرفی می‌کنیم.

,

فولادوند اضافه کرد: در حوزه ایثارگری، جهاد و مسئولیت‌پذیری می‌خواهیم الگوهایی را معرفی کنیم که دانش آموزان علاوه بر وظیفه تحصیل، وظیفه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را هم فرابگیرند.

,

مدیرکل آموزش استان مرکزی با اشاره به اینکه هدف از کارهای تربیتی، تقویت و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است  گفت: در استان مرکزی بیش از ۱۸۰ شهید فرهنگی داریم که لازم است آن‌ها را به‌درستی به نسل جدید معرفی کنیم.

,

وی ادامه داد: در جهت فرهنگ‌سازی مجموعه مسابقات فرهنگی و ورزشی از سال گذشته با رویکرد کنگره شهدا برگزارشده و همچنین تغییر بسیاری از اماکن و مراکز به نام شهدا نیز انجام‌شده است.

,

فولادوند افزود: بیش از ۳۵۰ فضای آموزشی به نام شهدا نام‌گذاری شده و زندگی دانش آموزان شهید در قالب‌های مختلفی چون مستند، اپلیکیشن و... طراحی‌شده است.

,

مدیرکل آموزش استان مرکزی به برنامه‌های که در راستای برگزاری اجلاسیه صورت گرفته است اشاره‌ای کرد و گفت: بیش از ۴۲ یادواره شهدای فرهنگی در سطح شهرستان‌های استان برگزارشده که در جهت برگزاری این اجلاسیه بوده است.

,

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نسخه از گنجینه‌های شهدای دانش‌آموز به بنیاد حفظ آثار تحویل داده‌شده است.

,

فولادوند خاطرنشان کرد: اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان در ششم تیرماه از ساعت ۸ صبح در مصلی بیت‌المقدس با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود که در ذیل این برنامه نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پروش در انقلاب اسلامی و معرفی شهدای دانش‌آموز نیز برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه