اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد:

30 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان یزد کشف شد

30 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان یزد کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: نیروی انتظامی استان سال گذشته موفق به کشف 30 تن مواد مخدر و در سه ماهه امسال موفق به کشف 7 تن مواد مخدر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، علی افخمی در نشست خبری روسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اصحاب رسانه گفت: استان یزد با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مرکز کشور در زمینه مواد مخدر از اهمیت بالایی برخودار بوده است و یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی استان بحث مبارزه با مواد مخدر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود:  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سال گذشته موفق به کشف 30 تن مواد مخدر و همچنین موفق به متلاشی کردن 54 باند توزیع مواد مخدر شد و در سه ماهه سال جاری نیز هفت تن مواد مخدر کشف و 14 باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر نیز یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی استان است که با توجه به اهمیت این بخش، کلانتری‌های سطح شهر را نیز درگیر این موضوع کردیم.

,

افخمی گفت: سال گذشته در سطح استان یزد 447  طرح پاکسازی در سطح استان یزد اجرا شد که به واسطه قریب به یک تن مواد مخدر کشف شد.

,

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان در سال جاری نیز 121 طرح پاکسازی اجرا کرد که در آن موفق به کشف و جمع آوری  10 کیلو گرم مواد مخدر از خرده فروشان سطح شهر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه