اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرخمیر:

کشف بیش از 22میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرخمیر

کشف بیش از 22میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرخمیر
فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از کشف 22میلیارد و 104 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ رضا علی بخشی، فرمانده انتظامی بندر خمیر گفت: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: دراجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بندر خمیر، با برنامه ریزی و انجام کار اطلاعاتی در طول خرداد ماه امسال ماموران انتظامی شهرستان موفق به کشف انواع مواد مخدرشامل 172کیلو گرم تریاک و 23کیلو گرم هروئین در درگیری با سوداگران مرگ شدند.

,

این مسئول انتظامی عنوان کرد: پیشگیری از وقوع سرقت یکی از موضوعات مهم دیگرپ لیس بوده و با انجام اقدامات پیشگیرانه و کنترل مناطق جرم خیز و تعامل و همکاری خوب مردم در خرداد ماه سال جاری 9 نفر سارق دستگیرو تحویل مراجع قضائی شده است.

,

علی بخشی اظهار کرد: در خردادماه سال جاری با تشدید برخورد با رانندگان متخلف ، 41دستگاه موتورسیکلت و 72دستگاه خودرو متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند که آمارها مویدکاهش تصادفات و مجروحین داخل شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است که اکثر تصادفات به وقوع پیوسته در جاده های برون شهری طی خردادماه به دلیل خستگی و خواب آلودگی، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان گزارش شده است.

,

فرمانده انتظامی بندر خمیر خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه جدی با کالاهای قاچاق، در این زمینه با تلاش شبانه روزی انجام شده در خرداد امسال 94هزار و 830 لیتر سوخت قاچاق، ،586ثوب البسه ، 85راس احشام قاچاق در شهرستان بندر خمیر کشف که ارزش کالاهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 22 میلیارد و 104میلیون ریال برآورد شده است.

,

 علی بخشی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل بسیار خوب شهروندان با پلیس، از آنان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه