اخبار داغ

طارمی در آستانه بازگشت به پرسپولیس

طارمی در آستانه بازگشت به پرسپولیس
مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان که با پیشنهاد پرسپولیس روبه‌رو شده به مدیران باشگاه اعلام کرده که تکلیف خود را به زودی مشخص خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طارمی بعد از سپری کردن یک فصل و نیم در الغرافه قطر حالا با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای حضور مجدد در پرسپولیس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طارمی که از سال گذشته با پیشنهاد مسئولان پرسپولیس و برانکو برای بازگشت به جمع سرخپوشان روبه‌رو شده بود به دنبال لژیونر شدن است و قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.
,
 
,
مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان اولویت خود را برای بازی کردن در لیگ‌های اروپایی عنوان کرده و حتی به دنبال این درخواست پیشنهادهایی از لیگ بلژیک، یونان و یکی دو کشور اروپایی دیگر به دست این بازیکن رسیده است اما طارمی هنوز نظر نهایی خود را اعلام نکرده و منتظر روزهای آینده است.
,
 
,
در صورتی که طارمی به هر دلیل به تیم‌های اروپایی نرود گزینه او بازگشت به ایران و حضور مجدد در پرسپولیس خواهد بود تا بعد از فرشاد احمدزاده او هم دوباره لباس پرسپولیس را بر تن کند. مسئولان پرسپولیس حتی مذاکراتی را با طارمی آغاز کردند اما آنها هم منتظر روشن شدن تکلیف این بازیکن هستند هر چند که این بازیکن بارها نشان داده تصمیمات غیرقابل پیش‌بینی می‌گیرد و شاید به زودی دوباره با پیراهن سرخ پرسپولیس در لیگ برتر به میدان برود.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه