اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

امیدآفرینی در اولویت عملکرد رسانه‌ها باشد/ رسانه تراز انقلاب اسلامی اصلی‌ترین هدف در گام دوم انقلاب است

امیدآفرینی در اولویت عملکرد رسانه‌ها باشد/ رسانه تراز انقلاب اسلامی اصلی‌ترین هدف در گام دوم انقلاب است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امیدآفرینی باید در اولویت رسانه‌ها قرار گیرد، گفت: فعالیت در تراز انقلاب اسلامی باید هدف اصلی مدیران این بخش در گام دوم انقلاب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار حبیب شهسواری ظهر امروز در دومین نشست «بسیج و رسانه» با محوریت بررسی نقش عملکرد رسانه‌ها در گام دوم انقلاب که با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در محل سپاه شهداء برگزار شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین اولویت رسانه‌ها باید امیدآفرینی باشد که در راستای رسیدن به امنیت و آرامش در سطح جامعه الزامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: در عرصه رسانه گام‌های خوبی برداشته شده و مسیرهای خوبی را طی کرده‌ایم که بسیار ارزشمند بوده‌اند ولی راه‌های طی نشده همچنان پیش‌رو قرار دارد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: اهالی رسانه باید در راستای امید‌آفرینی در جامعه تلاش کنند. امروز ایجاد یاس و ناامیدی در تمامی عرصه‌ها مدنظر دشمن بوده و در مقابل این جبهه‌گیری باید نیروهای انقلابی به دنبال ایجاد امید، نشاط، تقویت حس ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات و رفع موانع در کشور باشند که خوشبختانه شاهد این روحیه هستیم و باید تقویت شود.

,

وی گفت: دوران دفاع مقدس یکی از نمود‌های اصلی اثربخشی رسانه در تاریخ است که امروز شاهد اثرگذاری آن در سطح جهانی هستیم.

,

سردار شهسواری، ادامه داد: سامروز ما اقیانوس عظیمی از تلاش رزمندگانی که یا به تصویر کشیده شده یا نگاشته شده را در اختیار نسل جدید قرار داده‌ایم و آئینه تمام‌نمای تلاش رسانه‌ها را در انقلاب اسلامی می‌بینیم.

,

وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه نتوانسته‌ایم جبهه قدرتمند در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنیم، ابراز داشت: در گام دوم انقلاب باید نسبت به این امر اهتمام داشته باشیم و ما باید پیام‌رسان نسل ماندگار و ارزشمند جامعه باشیم.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: تجربه انقلاب اسلامی این مهم را به وضوح نشان داده که آسایش و امنیت تنها با همدلی و همراهی عموم مردم محقق می‌شود.

,

وی با اشاره به تحریم‌های اعمالی آمریکا به کشور، گفت: ما تحریم را یکی از برکات می‌دانیم که باعث شده از سختی‌ها عبور کرده و به اقتصاد پویا دست یابیم.

,

سردار شهسواری، تاکید کرد: وظیفه سپاه، دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. بخش رسانه نیز یکی از این حوزه‌ها محسوب می‌شود که با همفکری و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در تلاش برای رسیدن به الگوی ایده‌آل رسانه‌ای مدنظر رهبر انقلاب در گام دوم هستیم.

,

 

,

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی:

, مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی:,

رسانه‌ها پیشقراولان تشکیل دولت اسلامی هستند

, رسانه‌ها پیشقراولان تشکیل دولت اسلامی هستند,

سرهنگ پاسدار محمد مهرزاد صدقیانی ظهر امروز در دومین نشست «بسیج و رسانه» با محوریت بررسی نقش عملکرد رسانه‌ها در گام دوم انقلاب که با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در محل سپاه شهداء برگزار شد، اظهار داشت: باید در گام دوم انقلاب به این موضوع توجه داشته باشیم که جایگاه رسانه و افکار عمومی چگونه تببین می‌شود.

,

وی، افزود: انقلاب اسلامی ایران در مرحله استقرار و ایجاد نظام اسلامی عبور کرده و امروز باید در راستای تشکیل دولت اسلامی گام برداریم که در این موضوع رسانه به‌عنوان پیشقراول حرکتک شناخته می‌شوند.

,

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، گفت: باید شکاف‌های موجود بررسی و راهکارهای آن ارائه شود تا شاهد تحقق جامعه و دولت اسلامی در سایه تعاریف شاخص در چارچوب اسلامی باشیم.

,

وی، ادامه داد: برخلاف تمام حاشیه‌سازی های موجود باید دشمنان و دوستان بدانند که انقلاب اسلامی در شرایط رو به پیشرفت قرار دارد و برخلاف تمام جوسازی‌ها از ایده‌آل ترین وضعیت برخوردار است.

,

صدقیانی، در پایان نیاز اصلی امروز در جامعه را انعکاس پیام‌های تعالی‌بخش و امیدوارکننده دانست.

,

در ادامه این جلسه، یوسف حق‌دوست رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های این قشر در سال گذشته، برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره ابوذر و نیز اجرای تورهای رسانه‌ای را از مهم‌ترین اقدامات بسیج رسانه دانست.

,

یوسف پیربوداقی رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی هم در این جلسه، وضعیت نامناسب اقتصادی رسانه‌ها را مدنظر قرار داده و از مسئولین استانی خواستار توجه به این وضعیت شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه