اخبار داغ

بهمن دان در گفتگو با دانا؛

پول های کثیف را برای شستشو به سینما تزریق می‌کنند/ خندوانه را می دیدم چون رامبد از عرق ملی حرف می زد/چرا یک بازیگر باید یک میلیارد دستمزد بگیرد+فیلم

پول های کثیف را برای شستشو به سینما تزریق می‌کنند/ خندوانه را می دیدم چون رامبد از عرق ملی حرف می زد/چرا یک بازیگر باید یک میلیارد دستمزد بگیرد+فیلم
بهمن دان بازیگر گفت: در کشور ما کسانی که پول دارند و فیلم تهیه می کنند، بازیگران وقتی که می بینند این افراد پول زیادی دارند، مبالغ دستمزد بالایی می خواهند؛ من خودم تعجبم می کنم وقتی این مبالغ را می فهمم؛ یک فیلم چقدر می تواند فروش کند که پول یک سکانس بازی یک بازیگر 1 میلیارد است؟ مگر چه تاثیری روی بیننده می تواند بگذارد که بابت آن 1 سکانس 1 میلیارد می گیرد.
[

بهمن دان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص دستمزدهای نجومی بازیگران سینما در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛گفت: در کشور ما کسانی که پول دارند و فیلم تهیه می کنند، بازیگران وقتی که می بینند این افراد پول زیادی دارند، مبالغ دستمزد بالایی می خواهند؛ من خودم تعجبم می کنم وقتی این مبالغ را می فهمم.

, بهمن دان, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: یک فیلم چقدر می تواند فروش کند که پول یک سکانس بازی یک بازیگر 1 میلیارد است؟ مگر چه تاثیری روی بیننده می تواند بگذارد که بابت آن یک1 سکانس 1 میلیارد می گیرد.

,

 

,

, ,

 

,

پول های کثیفی را برای شستشو به سینما تزریق می کنند

, پول های کثیفی را برای شستشو به سینما تزریق می کنند,

دان اظهار داشت: اگر دانشگاه ما درست باشد کار و فرهنگ ما نیز درست خواهد بود، اگر درست نباشد من هم متوجه می شوم که باید برای بازی در یک فیلم رقمی آن‌چنانی درخواست کنم، چون یک سری پول به سینما تزریق می شود که برای شستشو به سینما می آید و آن را پول کثیف می نامیم؛ ما تعداد اندکی بازیگر داریم که این رقم های نجومی را بابت دستمزد می گیرند و حتی پولی در رابطه با عضویتشان در خانه سینما هم پرداخت نمی کنند و هیچ‌گونه مالیاتی نیز بابت درآمدشان نمی دهند، شاید یاد گرفته اند که کتمان کنند.

, دان ,

 

,

بازیگران باید بفهمند این پول های کثیف از کجا می آیند

, بازیگران باید بفهمند این پول های کثیف از کجا می آیند,

وی در ادامه بیان کرد: می گویند به یک موش گفتند "از این سوراخ بیرون بیا و به سوراخ روبرویی برو، موش گفت مسیر به این نزدیکی و پول به این زیادی، حتما یک گربه گذاشته اند تا من را بگیرد". بازیگری که برای یک سریال ماهیانه به عنوان مثال 200 میلیون تومان و یا بیشتر دریافت می کند و یا هر مبلغی را که از تهیه کننده درخواست می کند به راحتی می پذیرد، باید بفهمد که سرمایه و پول آن پروژه مشکل دارد.

,

 

,

بازیگر سریال معمای شاه اذعان داشت: وقتی که یک نفر اموالش مشخص است که چه ماشین و خانه ای دارد، این‌که بعد از یک مدت کوتاه به یک پول زیاد دست می یابد و پول را به راحتی خرج می کند مسلم است که این پول نمی تواند، پول زحمت کشیدن باشد؛ نماینده دادستان می گوید که این خانه ها، ماشین ها و موتور ها را خریده اند، این ثروت مگر بی صاحب بوده که بی حساب به دست این افراد رسیده است؟ می گویند که در دیزی باز است حیای گربه کجا رفته است؟

, معمای شاه ,

 

,

, ,

 

,

حرف های ابوالفضل پورعرب را نمی پسندم

, حرف های ابوالفضل پورعرب را نمی پسندم,

بهمن دان درباره اظهارات جنجالی ابوالفضل پورعرب که گفته بود "ما تواون 40 سل پیش را می دهیم که مرگ بر شاه گفتیم" اظهار داشت: همین که این افراد توانسته اند این حرف ها را بزنند نشان می دهد که چقدر آزادی بیان وجود دارد که توانسته اند این گونه حرف بزنند.

,

 

,

صحبت بازیگران در مورد سیاست جالب نیست

, صحبت بازیگران در مورد سیاست جالب نیست,

وی در ادامه افزود: هنرمندان ما اگر به شهرت رسیده اند، از روی پرده نقره ای و آنتن تلویزیون به این‌جا رسیده اند، این که قرار باشد شکایت بکنند و صدای مردم باشند درست است اما به نظر من تمام مدیران ما جزئیات زندگی و مشکلات مردم را می دانند و نیازی نیست که ما چیزی بگوییم، مثلا آیا رئیس جمهور نمی داند که در کشور چه خبر است؟ یا وزرا نمی دانند؟ همه این مسائل را می دانند، این که ما بخواهیم این‌ها را اعلام کنیم هیچ کار جدیدی انجام نداده ایم و اگر مسئولین کاری را انجام نمی دهند حتما سیاستی برای آن دارند، این که ما هنرمندان بخواهیم چیزی بگوییم تاثیری ندارد؛ ابوالفضل پورعرب و رضا کیانیان از دوستان خوب من هستند، اما به نظرم این که بازیگر بخواهد در مورد سیاست صحبت کند در حالی سیاست برای خودش متولیانی دارد، جالب نیست و تبعاتی دارد که ممکن است یک عده خوششان نیاید و یک عده "به به و چه چه" کنند، من این کار را نمی پذیرم.

, ابوالفضل پورعرب, رضا کیانیان,

 

,

, ,

 

,

خندوانه را می دیدم چون رامبد از عرق ملی حرف می زد

, خندوانه را می دیدم چون رامبد از عرق ملی حرف می زد,

این بازیگر پیشکسوت کشورمان در مورد سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا و به دنیا آوردن فرزدنشان برای تابعیت گرفتن از آن کشور گفت: رامبد جوان خیلی آدم خوبی است، وقتی که این خبر را شنیدم جا خوردم، بخاطر همین برنامه خندوانه را می دیدیم که از عرق ملی حرف می زد؛ من این کار رامبد را نمی پسندم، من ایرانی هستم و ایرانی هم می مانم با توجه به این که موقعیت بسیاری داشته ام که پاسپورت های گوناگون بگیرم، اما این کار را نکردم و مانند بقیه مردم برای مسافرت های خارج از کشور ویزا می گیرم.

, رامبد جوان, نگار جواهریان,

 

,

حضور هنرمندان در سفارت ها بی دلیل نیست، چون سلام آن ها بی طمع نیست

, حضور هنرمندان در سفارت ها بی دلیل نیست، چون سلام آن ها بی طمع نیست,

وی درخصوص حضور برخی هنرمندان در جشن های سفارت های کشورهای دیگر در ایران خاطرنشان کرد: هرکس آزاد است هر جا که می خواهد به مهمانی برود، اما یک جاهایی مانند سفارت ها  وجود دارد که برای رفتن به آن جا باید مقداری فکر کرد که آیا آن‌ها در قبال این مهمانی از من چه می خواهند؟ ایا این افراد فقط به عنوان مهمان به سفارت ها دعوت می شوند؟ همینطور بی منظور که کسی را دعوت نمی کنند؛ به نظر من هنرمندان ما باید یک مقدار هشیارتر باشند تا مشکلی پیش نیاید چون سلام این ها بی طمع نیست.

,

 

,

, ,

 

,

نظرسنجی رئیس جمهور یک شوخی است

, نظرسنجی رئیس جمهور یک شوخی است,

بهمن دان در پایان گفت: یکی دوبار ماشین آقای روحانی را در اتوبان چمران دیدم، از خط ویژه تردد می کرد و چنان با سرعت رفت که قابل دیدن نبود، با این سرعت و با آن شیشه دودی چگونه چهره مردم را می بیند؟ در این مسیر اصلا کسی وجود ندارد که آقای روحانی بخواهد آن ها را ببیند، شاید همان چند نفری را که در اطراف خودش می بیند که می خندند را به کل جامعه تعمیم می دهد، به نظر من این حرف رئیس جمهور شوخی است، آقای روحانی باید خودش را به مردم نزدیک کند و به آن ها توضیح دهد، مردم همه چیز را می دانند و همه سیاسی شده اند؛ این ها برای ملت اهمیت دارد.

, بهمن دان, آقای روحانی,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه