اخبار داغ

بازرس کل قضایی کرمانشاه عنوان کردY

پرونده ۱۴۰ مدیر متخلف روی میز بازرسی کرمانشاه /تعیین تکلیف ۱۶۰۰ شکایت

پرونده ۱۴۰ مدیر متخلف روی میز بازرسی کرمانشاه /تعیین تکلیف ۱۶۰۰ شکایت
بازرس کل قضایی استان کرمانشاه گفت: ۱۴۰ پرونده تخلف در حوزه مدیران به این سازمان ارجاع داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمد جهانیان ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بازرسی یک سازمان نظارتی برای توجه به اجرای صحیح قوانین است، اظهار داشت: این سازمان هم در قانون اساسی و هم در تشکیل سازمانی وظیفه مبارزه با فساد را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه سه نوع بازرسی مستمر، موردی و فوق العاده داریم، گفت: در سال ۹۷ حدود ۳۴ بازرسی مصوب مستمر داشتیم که با ۶ برنامه پیشنهادی ۴۰ برنامه مستمر رسیدگی کردیم.

,

بازرس کل قضائی استان کرمانشاه بیان داشت: در این بازرسی‌ها ۹۱ فقره گزارش اصلاح امور، ۱۷۶ فقره گزارش اختصاصی و در مجموع ۲۶۸ فقره گزارش اختصاصی تخلفاتی داشتیم.

,

وی عنوان کرد: طی سال گذشته همچنین ۹۱ فقره گزارش اصلاح امور، ۱۷۶ فقره گزارش اختصاصی و ۲۶۸ فقره گزارش اختصاصی تخلفاتی داشتیم.

,

جهانیان تصریح کرد: در سال ۹۷ حدود ۵۲۰ مورد پیشنهادات، تذکرات، توصیه و گزارشات اصلاحی در پرونده‌ها گزارش شده است.

,

وی افزود: تعداد ۳۷۴ فقره از پرونده‌ها به مراجع قضائی و انظباطی معرفی شدند که از این تعداد ۳۱۴ مورد مربوط به تخلفات اداری بود که ۱۴۰ نفر آنها از مدیران هستند.

,

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ همچنین ۴۱ محکومیت را واصل کردیم و مابقی نیز در دست اقدام هستند، ادامه داد: در این راستا ۶۰ نفر به مراجع اختصاصی کیفری معرفی شدند که نصف این تعداد از مدیران بودند.

,

بازرس کل قضائی استان کرمانشاه گفت: حدود ۱۶۶ فقره گزارش اثربخش و هشداری داشتیم که آثار آنها را در دستگاه‌ها مشاهده کردیم و ۲۰ فقره نامه هشداری در حوزه برنامه‌های مهم نیز داشتیم.

,

وی به فعالیت سامانه شکایت مردمی ۱۳۶ در سازمان بازرسی اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته جزو ۳۰ درصد اول کشور بودیم و نسبت به استان‌های دیگر فراوانی بیشتری در این زمینه داشتیم.

,

وی ابراز داشت: سال ۹۷ حدود ۱۶۴۴ مورد ثبت شکایت تعیین تکلیف شده است که ۲۸۸ فقره در حال بررسی هستند.

,

بازرس کل قضائی استان کرمانشاه گفت: سامانه شکایت امسال هم نسبت به سال گذشته تراکم بیشتری دارد و تا امروز ۳۷۴ مورد در سامانه ثبت شکایات و اعلامات داریم که ۲۵۰ فقره شکایات و ۱۷۴ فقره اعلانات است و این نسبت به مشابه سال قبل افزایش را نشان می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه