اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه خبر داد؛

آماده‎باش شرکت توزیع برق کرمانشاه در پی افزایش دما/ مردم کولرها را در دور کند قرار دهند

آماده‎باش شرکت توزیع برق کرمانشاه در پی افزایش دما/ مردم کولرها را در دور کند قرار دهند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آماده‎باش این شرکت در پی افزایش دما خبر داد و گفت: مردم باید مصرف برق را مدیریت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید علی مرآتی در گفتگو با  مرصاد ، با اشاره به اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای مدیریت مصرف در حوزه برق اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از این نظر در ناحیه سبز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: ما در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه توانستیم با اقداماتی که در حوزه مدیریت مصرف که طی هفته گذشته انجام دادیم، کاری کنیم که خاموشی پیش بینی و برنامه ریزی شده‌ای، اعمال نشود.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه روز دوشنبه ۲۷ خرداد یک روز حساس از نظر بار مصرفی بود و اعلام کردند که بار شبکه در حال افزایش است اقدامات لازم در حوزه مدیریت مصرف صورت گرفت.

,

وی بیان داشت: با همکاری‌هایی که صورت گرفت، خوشبختانه در آن روز مصرف را مدیریت کرده و موفق شدیم سقفی که برای استان از نظر مصرف در نظر گرفته شده بود را رعایت کنیم و جزو منطقه سبز کشور باشیم.

,

مرآتی گفت: در این هفته نیز با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما تلاش می‌کنیم مصرف مدیریت شود.

,

وی از اعلام آماده باش به نیروهای شرکت توزیع استان به این منظور خبر داد و گفت: به تمام نیروها اعلام شده که از ساعت ۱۳ الی ۱۶ عصر در حالت آماده باش باشند و خود ما نیز در مرکز کنترل شرکت مستقر هستیم که اگر زمانی مرکز کنترل وزارت نیرو و شرکت توانیر به ما برنامه خاصی یا مورد خاصی را برای کنترل و مدیریت مصرف اعلام کردند، در سریع‌ترین زمان انجام دهیم.

,

این مسئول هدف از این اقدام را کاهش بار مصرفی شبکه در زمان مذکور اعلام کرد و گفت: هدف ما این است که علاوه بر کاهش بار شبکه در استان به کشور نیز کمک کنیم و اگر بار در استان کاهش نیابد دچار مشکل خواهیم شد.

,

وی بازه زمانی پیک مصرف روز را از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ عصر و پیک مصرف شب را از ساعت ۱۹ الی ۲۳ اعلام کرد.

,

مرآتی از مردم خواست تا در این دو بازه زمانی پیک مصرف، نسبت به مدیریت مصرف اقدام کنند و در طول شبانه روز و به ویژه استفاده از وسایل سرمایشی چون کولر گازی درجه را بالاتر از ۲۵ درجه قرار دهند و همچنین کولر آبی را نیز روی دور کند قرار دهند.

,

وی عنوان کرد: مردم در هنگام شب از وسایل برقی پرمصرف اجتناب کنند و وسایل سرمایشی را نیز به شیوه‌ای که گفته شد، تنظیم کنند که از این هفته نیز عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه