اخبار داغ

اندر حکایات بیمارستان باشت؛

نمایش‌های تهی در بیمارستان خاک گرفته باشت/کولرهایی که دزدیده شدند و نیروهایی که حق دیگران را پایمال می کنند

نمایش‌های تهی در بیمارستان خاک گرفته باشت/کولرهایی که دزدیده شدند و نیروهایی که حق دیگران را پایمال می کنند
بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت هنوز در تعطیلی به سر می برد و با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  مدتی پیش  گزارشی مبنی بر تعطیلی بخش هایی از بیمارستان باشت بعد از افتتاح منتشر شد و امیدوار بودیم که مسئولین شهرستانی  و استان برای این مشکل اقدام اساسی انجام دهند که متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

از طرف دیگر برخی از رسانه های خاص و وابسته به گروهی خاص با انتشار عکس هایی از چند پزشک متخصص و اخذ قرارداد با آنها در شبکه های اجتماعی تبلیغات گسترده ای انجام دادند که تمام شهر بر این باور بودند دیگر همه بخش های این بیمارستان افتتاح شده است و مورد استفاده بیماران قرار میگیرد.

,

اما بررسی های میدانی موضوع دیگری را نشان می دهد؛  وقتی به این بیمارستان مراجعه کردیم هیچ بخشی فعال نبود  در ساختمان جدید  هیچ پزشک و بیماری وجود نداشت فقط در همان ساختمان قدیمی  یک پزشک عمومی  بیماران را ویزیت می کرد.

,

حتی شنیده شده است کولرهای شبکه بهداشت این شهرستان دزدیده شده است حال این سوال پیش می آید که با وجود این همه نیروی حراستی و خدماتی چرا کولرهای ان باید گم شود این قضیه طوری بود که امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته تذکرات لازم را دادند اما هیچ اقدامی تا به حال صورت نگرفته است و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

,

موضوع دیگری که از بیمارستان پر حاشیه این شهرستان به گوش می رسد معرفی 15 نفر دیگر به عنوان نیروی خدماتی  آن هم بدون آزمون  و از یک طیف خاص و قشر خاص است؛ یکی از افراد معترض به این موضع در این باره گفت: سوال ما از مسئولین دانشگاه  علوم پزشکی استان اینست  که مگر بقیه افراد حق ندارند که در این شهرستان مشغول به کار باشند حتما باید به  گروه خاصی وابسته باشند؟ در خواست داریم از بازرسی و مسئولین قضایی حتما این قضیه را در نظر بگیرند و رسیدگی کنند به ساعت های اضافه کاری و حضور غیاب افراد و پرسنل این بیمارستان به مدارک افراد و مسئولیتهای که به افراد واگذر شده نظارت داشته باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه