اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان:

انقلاب ایران یک انقلاب بنیان‎گذار جهانی است

انقلاب ایران یک انقلاب بنیان‎گذار جهانی است
نماینده ولی فقیه در استان گفت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب عادی نیست، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بنیان‎گذار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس: آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان جهادگر طرح هجرت بوشهری افزود: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب عادی نیست، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بنیان گذار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: انقلاب اسلامی آمده است از افق کشور ایران تمدن را به جهان نشان دهد.
,
 
,
آیت االه صفایی بوشهری  گفت: آمریکا برخی از کشور ها را مستمره خود قرار داده و الان این کار را مسئله ای عریان جلوه داده که حتی رئیس جمهور آن کشور به راحتی بیان می کند عربستان مثل گاوه شیرده ما و ارزش آن به شیردهی آن است.
,
 
,
امام جمعه بوشهر اشاره کرد: آمریکا فکر میکند جهان محله آنها است و نگاه گانگسترانه سیاسی دارد.
,
 
,
وی ابراز داشت: آنها در گذشته تمام نهاد های بین المللی را خریده اند و ریشه ای در نطام خود حل کرده اند .
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران آمده است در مقابل تمام ظلم های جهان ایستادگی کند و نگذارد حقی نا حق شود.
,
 
,
آیت االه صفایی  بوشهری افزود: ایران اسلامی یکی از بزرگترین کشورهای استراژیک جهان است و در جهان داریم تاثیر میذاریم و نمونه بازر آن میشود به این اشاره کرد که ما نزاشتیم کشور های همسایه مثل سوریه، لبنان، افغانستان و دیگر کشور ها خود سقوط کند و دست آنها را گرفته است.
,
 
,
امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا تا به امروز نتوانسته هیچ وقت با تهاجم های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی پیروز شود در مقابل با کشور هایی که گفتن می خواهیم روی پای خودمان وایسیم.
,
 
,
وی بیان کرد: اگر می خواهیم در ساختار جهان یک کشور پیشرفته باشیم باید بر اساس اندیشه های اسلامی حرکت کنیم و قطعا پیروز خواهیم شد.
,
 
,
وی ادامه داد: آموزش پرورش مبنایی ترین مرکز تولید اقتدار نظام است چرا که اقتدار یک کشور به انسان ها است و نه به نفت و گاز ورانیوم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه برای تولید اقتدار باید امکانات داشته باشیم افزود: با امکاناتی که آموزش پرورش دارد شرایط سخت است و آموزش پرورش ما نیاز به حمایت دارد تا بتواند به بهترین شیوه کمک کند به مردم.
,
 
,
آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: آموزش پرورش خانه دوم بسیج دانش آموزی است و حضور بسیج در بین دانش آموزان ایجاد امنیت و دلگرمی برای آنان می کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: دوران جوانی انسان  نشاط جوانی دارد و هرکس در دوران خودش باید ایفای نقش کند .
,
 
,
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: در این اردوهای جهادی طزح حجرت واقعا به آدم خوش میگذرد چون در این اردو ها انسان خودش را بیشتر میشناسد و اردو ها بیشتر اینکه بازسازی کلاس ها باشد خود سازی خود انسان است.
,
 
,
سرهنگ شهابی سرپرست ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر در این دیدار گفت: اردو های دانش آموزان بسیجی در سال قبل ۱۰۰ نفر دانش آموز بسیجی در تنگک، دویره، جزیره شیف به مدت ۷ روز بوده اند.
,
 
,
وی افزود: در این ۷ روز ۱۰ مدرسه بهسازی و زیباسازی شده و به هزار نفر از دانش آموزان بی بضاعت بسته نوشت افزار با همکاری آموزش پرورش و ستاد اجرایی فرمان امام توضیح شد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر بیان کرد: امسال دانش ۲۰۰  دانش آموزش در قالب طرح حجرت باهمکاری آموزش پرورش ۲۵ مدرسه شهرستان بوشهر را بهسازی و زیباسازی می کنند.
,
 
,
سرهنگ شهابی اظهار داشت: این دانش آموزان بسیجی در طرح مقابل آسیب های اجتماعی و حمایت از دانش آموزان محروم نقش آفرینی کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه