اخبار داغ

دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب:

مطالبه‌گری از مسئولان اولین رسالت نخبگان است/ «آرکا» برای تبیین گام دوم انقلاب، مدرس تربیت می‌کند

مطالبه‌گری از مسئولان اولین رسالت نخبگان است/ «آرکا» برای تبیین گام دوم انقلاب، مدرس تربیت می‌کند
دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب از استقبال کم‌نظیر نخبگان برای شرکت در این همایش خبر داد و گفت: برگزاری این همایش یکی از برنامه‌های متعدد موسسه فرهنگی آرکا برای تبیین بیاینه گام دوم انقلاب تلاش می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دکتر ایمان ایمانی‌فر دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه، اظهار داشت: این همایش 2روزه که برای اولین بار در سطح استان فارس برگزار می‌شود یک نشست تخصصی برای نخبگانی است که در آینده رسالت مطالبه‌گری‌های مردم از مسئولان را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد بزرگ برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و احیای علوم انسانی اسلامی است لذا نسل جوان انقلابی باید این امر مهمرا در اولویت‌های آموزشی و تبلیغی قرار دهد.
 
,
,
دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب به خبرنگار شیرازه گفت:  موسسه آرکا که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است با نظر کارشناسان و برجسته سلسله دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کند که برگزاری این همایش فقط یک بخش از آن بوده است.
 
,
,
ایمانی فر گفت: این موسسه فارغ از هرگونه جهت‌گیری سیاسی و حزبی در نظر دارد که با برگزاری یک کارگاه 26 جلسه‌ای به منظور تربیت مدرس، نخبگانی را به جامعه اهدا کند که متن دقیق بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین و تفسیر کنند.
 
,
,
وی با اشاره به این که در پایان این دوره 5 روزه گواهی معتبری به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد، اظهار داشت: این دوره با 14 عنوان درسی پیرامون تفسیر و شرح اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب از نگاه داخلی و جهانی از تاریخ 18 لغایت 22 تیر برگزار می‌شود.
 
,
,
این مدرس بیانیه گام دوم تصریح کرد: شاخص‌ترین چهره‌های پژوهشی کشور مانند دکتر نادر طالب زاده، دکتر عبدالرسول علم الهدی، دکتر محسن سلیمانی و بسیاری از پژوهشگران تراز اول کشور در این کارگاه آموزشی به عنوان استاد شرکت خواهند داشت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه