اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت سبزوار خبر داد؛

سبزوار صاحب گمرک می‌شود

سبزوار صاحب گمرک می‌شود
علی امیدبخش گفت: سبزوار پتانسیل‌های بالایی در حوزه صادرات دارد از این رو مجوز احداث گمرک در این شهرستان اخذ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار علی امیدبخش شب گذشته در همایش روز اصناف در سبزوار با اشاره به تلاش‌هایی که از سوی مدیران  شهرستان در راستای توسعه انجام می‌شود اظهار داشت: خوشبختانه مجوز احداث گمرک در شهرستان سبزوار اخذ شده است.

وی بابیان اینکه سبزوار دارای پتانسیل‌های بالایی در حوزه صادرات است تأکید کرد : از جمله  ظرفیت‌های بی‌بدیل سبزوار در حوزه کشاورزی است که قابلیت صادرات به سایر نقاط جهان را دارد و ایجاد گمرک در شهرستان نقطه عطفی برای شناساندن ظرفیت‌ها  و توسعه شهر خواهد بود.

امیدبخش در ادامه با تأکید بر این موضوع که صاحبان صنوف با مشارکت  جامعه دانشگاهی باید به روش‌های کسب نوین روی بیاوردند افزود:امروز دیگر نمی‌توان با روش‌های کسب ،تولید و توزیع که در بیش از ۵۰ سال گذشته کاربرد داشت با بازارها رقابت کرد.

وی ادامه داد: مشورت گرفتن از جامعه دانشگاهی و ورود به فضای کسب‌وکار مجازی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروز صنوف باشد.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان افسران جنگ اقتصادی هستند که امروز جامعه با آن درگیر است تأکید کرد :با عمل به فرمایشات رهبری مبنی بر رونق تولید می‌توان  از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه